Café de Download
Citaat van Rikkert. op 7 november 2011, 17:42Haha eigenlijk wel, gewoon verslaafde 18jarige mw2 spelers die altijd traangas gebruiken en die prestige zijn lvl 70 iedereen ownen, en ongeveer 1000 uur hebben gespeeld
Haha eigenlijk wel, gewoon verslaafde 18jarige mw2 spelers die altijd traangas gebruiken en die prestige zijn lvl 70 iedereen ownen, en ongeveer 1000 uur hebben gespeeld
Citaat van Freddytje op 7 november 2011, 17:46Hehe DukeN toch, en ik dan? Ik own Marc zoiezo
Maar hij bestuurde ik niet. Oops :s
Morgen jongens, dan is het zover! ;D
Hehe DukeN toch, en ik dan? Ik own Marc zoiezo Maar hij bestuurde ik niet. Oops :s
Morgen jongens, dan is het zover! ;D
Citaat van Marciej123 op 7 november 2011, 18:54Hoezo geef jezelf maar aan xd? Ik moet geduldig wachten voor morgen.
Ik doe niet alles illegaal hoor
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Hoezo geef jezelf maar aan xd? Ik moet geduldig wachten voor morgen.
Ik doe niet alles illegaal hoor
Citaat van DukeNPDA op 9 november 2011, 05:33Goedemorgen iedereen! Hebben we er een beetje zin in?!
Goedemorgen iedereen! Hebben we er een beetje zin in?!
Citaat van Freddytje op 9 november 2011, 07:08Mazzel rikkert ik moet 4 uur langer
ik wil mw3 spelen hehe
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Mazzel rikkert ik moet 4 uur langer ik wil mw3 spelen hehe
Citaat van Marciej123 op 9 november 2011, 07:53Nope. 2 uur les. 2 tussenuren. En daarna nog een uurtje
Nope. 2 uur les. 2 tussenuren. En daarna nog een uurtje
Citaat van Freddytje op 9 november 2011, 08:562 tussenuren en dan nog 1 uurtje e, dat vind echt zo klote altijd. Dan ga je naar huis en dan moet je voor dat ene uurtje weer naar school o.O
2 tussenuren en dan nog 1 uurtje e, dat vind echt zo klote altijd. Dan ga je naar huis en dan moet je voor dat ene uurtje weer naar school o.O