vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.024 of 2.047Volgende

Heeft een vriend van mij ook nu :P

Ik heb nu 1 tussen uur dan 1 uurtje school...

Dus ff naar huis gefietst om MW3 te spelen :P

Dat is wel nolife:p

Ik ga zo beginnen met school en dan pas om 4 uur mw3 :(

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

zo had blijkbaar 1 uur les, 3 tussenuren en nog een uur les.. -.-' Viel er opeens nog 1 uit.

even naar de leraar van het 5e uur gegaan en vragen wat het huiswerk was, als we dat maakten was t goed als we gingen :)

Nu grote schoonmaak bij ons thuis en moeders is druk aan het poetsen(ja ik help ook :D)

en heb alweer 2 maanden met mn vriendin  :) Niet lang maar ben wel blij.

Gefeli Marciej! Wanneer ga je samenwonen? ;)

Ghehe :P Eerst dit jaar afmaken en dan studeren, Misschien al uit huis(?) i dont know haha :P

Hehe eindelijk thuis dadelijk even mw3 spelen :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Dan versla ik je Marciej, met 2 maanden en ander halve week :)

Dat MW3 gedoe gaat helemaal aan mij voorbij. :P Ben nu hopelijk een goede pc versie van Skyrim aan het downloaden die een paar dagen te vroeg is uitgekomen, even kijken of het wat is. Zo ja, dan ga ik 'm kopen.

Dat MW3 gedoe gaat helemaal aan mij voorbij. :P Ben nu hopelijk een goede pc versie van Skyrim aan het downloaden die een paar dagen te vroeg is uitgekomen, even kijken of het wat is. Zo ja, dan ga ik 'm kopen.

Zit geen crack bij.... Ook bijna niet mogelijk voordat een game wordt uitgegeven lijkt mij

Och, ik denk dat dat onafhankelijk van de release-datum is. Meestal zie je een halve dag na beschikbaarheid van een download ook de crack wel komen. Ik heb al eens eerder een spel gespeeld voordat 'ie officiëel uitkwam. :)

VorigePage 1.024 of 2.047Volgende