wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.080 of 2.047Volgende

Met of zonder die spelfout? ;) In elk geval hoop ik dat je een grapje maakt met die quote.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Leg is uit? :)

Kijk op de site van Mediamarkt dan :P

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Vraag maar aan je economiedocent. ;)

Nee ik snap het wel, wordt denk ik wel verwacht als eindejaars ;)

Op hun site staat ook nog een soort van uitleg.

Maar ik dacht dat ik een fout maakte door jou :P

Asus heeft veel te weinig primes gemaakt, lekker dan!

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Ik heb echt geen idee wat je denkt, maar op hun site heb ik niets in de trant van "dit is geen BTW-korting, maar gewoon een prijsverlagingsactie" kunnen vinden. Wel een rekenvoorbeeld met de uitleg dat je geen 19% van de prijs af moet trekken, maar dat heeft er niets mee te maken.

Zo vanavond was het cobdoleren in het rouw centrum, ontzettend druk!

Kist gesloten, iedereen nogmaals afscheid genomen, erg verdrietig..

Morgen begrafenis en zal ook waarschijnlijk heel erg druk worden!

Achja, het hoort erbij en is niet anders :'(

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

je moet proberen te denken dat ze alles uit het leven hebben gehaald wat erin zat, hoe vroeg of laat ze ook vertrekken.

en nu is het jou beurt om alles uit het leven te halen, dat is wat ze/hij zou willen.

althans zo sla ik me er altijd doorheen

Mja, daarover kan ik je ook nog wel wat leuke verhalen vertellen... Marcie, gecondoleerd. Ik weet natuurlijk niet hoe dichtbij je stond, maar neem als het nodig is de rust die je zoekt. Ik ben zelf de laatste maand op volle snelheid doorgelopen en nu de druk wegvalt krijg ik zelf ook weer een terugzakker. Doe dus waar je zin in hebt, al betekent dat ook weer niet dat je alles op zijn beloop moet laten. Kijk gewoon aan, maar wees er vooral ook voor je vader of moeder, die het misschien nog wat moeilijker heeft met het verlies.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

iedereen moet zijn eigen weg vinden na een verlies inderdaad, ik zelf kon me altijd best sterk houden en anderen steunen

Bedankt! Zulke berichtjes doen me goed!

Ik snap wat je bedoelt maar vorig jaar overleed mn opa en daar had ik niet zo veel mee dus was het ook minder verdrietig. Nu is het weer heel anders, that's life.

We zullen zien wat het vandaag wordt ;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

VorigePage 1.080 of 2.047Volgende