Café de Download
Citaat van Pctje op 26 januari 2012, 13:03Zo net mn bed uit. Nu maar ff gaan brunchen. Potver wat heb ik een goede pot tennis voorgeschoteld gekregen. Nadal tegen Federer.
Zondag finale
Zo net mn bed uit. Nu maar ff gaan brunchen. Potver wat heb ik een goede pot tennis voorgeschoteld gekregen. Nadal tegen Federer.
Zondag finale
Citaat van Freddytje op 26 januari 2012, 13:27Ok, hier baal ik van.
Eerst een hele dag (eergisteren) lopen bellen naar MediaMarkten voor de Asus Prime. Hadden ze niet. Kon ik niet bestellen via de telefoon dus moest naar het filiaal komen. Klein Uur gereden komen we daar aan, nee sorry we kunnen niet bestellen dat kan gewoon niet. 3 keer gehoord dat het via het filiaal moest? Wat vreemd nee sorry, mijn excuses kan gewoon niet. Dus mijn telefoonnummer en dergelijke maar achtergelaten en ze bellen als die binnen komt. Het is beter voor iedereen als dat snel gebeurt, en dan wil ik niet te horen krijgen als ik daar dan weer kom: ''Oh sorry ik geef hem net aan die andere gast daar mee, oops''. Pff, 1,5 uur verpest
Ok, hier baal ik van.
Eerst een hele dag (eergisteren) lopen bellen naar MediaMarkten voor de Asus Prime. Hadden ze niet. Kon ik niet bestellen via de telefoon dus moest naar het filiaal komen. Klein Uur gereden komen we daar aan, nee sorry we kunnen niet bestellen dat kan gewoon niet. 3 keer gehoord dat het via het filiaal moest? Wat vreemd nee sorry, mijn excuses kan gewoon niet. Dus mijn telefoonnummer en dergelijke maar achtergelaten en ze bellen als die binnen komt. Het is beter voor iedereen als dat snel gebeurt, en dan wil ik niet te horen krijgen als ik daar dan weer kom: ''Oh sorry ik geef hem net aan die andere gast daar mee, oops''. Pff, 1,5 uur verpest
Citaat van Freddytje op 26 januari 2012, 17:26Bedankt kaas, maar ik ben geen digibeet
Quinten wees mij erop dat deze 4 dagen de btw weg is dat scheelt dus 95€ dus ik dacht dan halen / bestellen bij de Mediamarkt. Maar nu duurt het misschien wat langer.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Bedankt kaas, maar ik ben geen digibeet Quinten wees mij erop dat deze 4 dagen de btw weg is dat scheelt dus 95€ dus ik dacht dan halen / bestellen bij de Mediamarkt. Maar nu duurt het misschien wat langer.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Tom op 26 januari 2012, 20:15Heb ik dat? Iig is de BTW niet weg, zo werkt dat niet.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Heb ik dat? Iig is de BTW niet weg, zo werkt dat niet.
Citaat van Freddytje op 26 januari 2012, 20:46Jij hebt dat? Iedereen
http://www.mediamarkt.nl/mcs/home/btwactie,10101.html?et_sub=wk04-btwactie-2&leftNavId=324056&et_lid=8&et_cid=5&navigationId=service
Ja de BTW is niet weg nee die betalen zij, komt neer op 15,9% korting
Maar de Prime is (bijna) overal 2 weken levertijd dus komt ''mooi'' uit.
Jij hebt dat? Iedereen http://www.mediamarkt.nl/mcs/home/btwactie,10101.html?et_sub=wk04-btwactie-2&leftNavId=324056&et_lid=8&et_cid=5&navigationId=service
Ja de BTW is niet weg nee die betalen zij, komt neer op 15,9% korting
Maar de Prime is (bijna) overal 2 weken levertijd dus komt ''mooi'' uit.
Citaat van Heisenberg op 26 januari 2012, 21:38Ik wees je erop. Maar kan je niet via hun webshop bestellen?
Verstuurd vanaf mijn Transformer
Ik wees je erop. Maar kan je niet via hun webshop bestellen?
Verstuurd vanaf mijn Transformer
Citaat van Tom op 26 januari 2012, 21:40Ze geven gewoon een korting van 16%, heeft niks met BTW te maken. Mediamarkt zal gewoon z'n BTW moeten afdragen, anders had het wel de Belastingdienst-voordeeldagen geheten.
En met de vraag doelde ik op of ik je op die actie heb geattendeerd of niet.
Ze geven gewoon een korting van 16%, heeft niks met BTW te maken. Mediamarkt zal gewoon z'n BTW moeten afdragen, anders had het wel de Belastingdienst-voordeeldagen geheten.
En met de vraag doelde ik op of ik je op die actie heb geattendeerd of niet.
Citaat van Freddytje op 26 januari 2012, 21:4519% BTW weg ermee! Media Markt betaald voor u de BTW. Staat letterlijk op de homepage
Oh nee, sorry Quinten.
Nee dat is dus het hele probleem de 32GB + Dock versie is nergens (dus ook hun webshop) niet te krijgen. Dus ze vertelden mij dat ik hem in het filiaal moest bestellen, nou mooi niet dus. Nu maar afwachten dan.
19% BTW weg ermee! Media Markt betaald voor u de BTW. Staat letterlijk op de homepage
Oh nee, sorry Quinten.
Nee dat is dus het hele probleem de 32GB + Dock versie is nergens (dus ook hun webshop) niet te krijgen. Dus ze vertelden mij dat ik hem in het filiaal moest bestellen, nou mooi niet dus. Nu maar afwachten dan.