Café de Download
Citaat van William op 25 januari 2012, 18:16Niks mis met een 125CC kan je rustig aan beginnen met rijden. Vind het zelf wel lekker dat ik met een oude 25KW begonnen ben het verschil tussen een lichte en een zware motor kan erg groot zijn.
Niks mis met een 125CC kan je rustig aan beginnen met rijden. Vind het zelf wel lekker dat ik met een oude 25KW begonnen ben het verschil tussen een lichte en een zware motor kan erg groot zijn.
Citaat van Freddytje op 25 januari 2012, 18:3611 KW is niet echt veel, heb je het geluid ook wel is gehoord? Gewoon opgevoerde brommer als het ware. Wat ik ook las is dat het bovendien gevaarlijker kan zijn, net even dat extra beetje gas indrukken om een auto te ''ontwijken'' omdat die bijv. denkt dat jij wél dat beetje gas kan geven. Maar het kan gewoon niet
Maar ja we zien het wel, hopelijk wordt die wet een jaartje uitgesteld heb ik er geen last van!
11 KW is niet echt veel, heb je het geluid ook wel is gehoord? Gewoon opgevoerde brommer als het ware. Wat ik ook las is dat het bovendien gevaarlijker kan zijn, net even dat extra beetje gas indrukken om een auto te ''ontwijken'' omdat die bijv. denkt dat jij wél dat beetje gas kan geven. Maar het kan gewoon niet Maar ja we zien het wel, hopelijk wordt die wet een jaartje uitgesteld heb ik er geen last van!
Citaat van Heisenberg op 25 januari 2012, 19:42Ik hoop ECHT snel mijn motor rijbewijs te halen voor Januari 2012. Wordt in oktober 18 dus kan het misschien voor elkaar regelen. Volgens mij doet mijn scooter al 2 KW.. 125cc wat kan je nou daarmee. Dan wacht ik liever totdat 600cc beschikbaar is.
Ik hoop ECHT snel mijn motor rijbewijs te halen voor Januari 2012. Wordt in oktober 18 dus kan het misschien voor elkaar regelen. Volgens mij doet mijn scooter al 2 KW.. 125cc wat kan je nou daarmee. Dan wacht ik liever totdat 600cc beschikbaar is.
Citaat van Freddytje op 25 januari 2012, 19:442013 maat
En ik haal hem sowieso anders moet je weer 2 jaar + 2 jaar extra wachten oid. Want dan mag je pas op 27 (?) zwaar rijden ipv 25 (?) maar 250cc wil ik gewoon. Kawasaki Ninja 250R briljant kijk er al mijn hele leven naar uit komt de overheid weer :
Een DukeN motor meeting zou wel vet zijn!
2013 maat
En ik haal hem sowieso anders moet je weer 2 jaar + 2 jaar extra wachten oid. Want dan mag je pas op 27 (?) zwaar rijden ipv 25 (?) maar 250cc wil ik gewoon. Kawasaki Ninja 250R briljant kijk er al mijn hele leven naar uit komt de overheid weer :
Een DukeN motor meeting zou wel vet zijn!
Citaat van William op 25 januari 2012, 20:09Halen jullie dan maar eerste je motor rijbewijs dan kunnen we het daar over hebben
Gaan jullie volgende maand nog naar de motor beurs in utrecht? Ik ga waarschijnlijk op donderdag
Halen jullie dan maar eerste je motor rijbewijs dan kunnen we het daar over hebben Gaan jullie volgende maand nog naar de motor beurs in utrecht? Ik ga waarschijnlijk op donderdag
Citaat van Freddytje op 25 januari 2012, 20:18Denk het niet, kom ik daar alleen maar +250CC motoren geen enkele of vrij weinig 125CC motoren zal je daar aan treffen, en dan denk ik: FUUUU etc..
Denk het niet, kom ik daar alleen maar +250CC motoren geen enkele of vrij weinig 125CC motoren zal je daar aan treffen, en dan denk ik: FUUUU etc..
Citaat van Heisenberg op 25 januari 2012, 20:59Voor mij wel dichtbij, eens kijken of iemand kan vinden die daar zin in heeft. Misschien mijn oom, achterop bij hem. En ja, bedoelde 2013
Voor mij wel dichtbij, eens kijken of iemand kan vinden die daar zin in heeft. Misschien mijn oom, achterop bij hem. En ja, bedoelde 2013
Citaat van Zombymario op 26 januari 2012, 10:44Welkom terug kaas
Welkom terug kaas