Café de Download
Citaat van William op 25 januari 2012, 12:48Na 2 blikjes goedkope energyrotzooi, misschien toch maar koffie proberen :s
Heb ik ook, + ik heb dat zelfs met die 500 ML blikjes van Redbull.
Koffie daarintegen, wondermiddel
Na 2 blikjes goedkope energyrotzooi, misschien toch maar koffie proberen :s
Heb ik ook, + ik heb dat zelfs met die 500 ML blikjes van Redbull.
Koffie daarintegen, wondermiddel
Citaat van Duken op 25 januari 2012, 13:24Koffie, ook erg goed voor de stoelgang.
Lekker 3 kopjes en om 10.00 zitten met Android in je hand
Koffie, ook erg goed voor de stoelgang.
Lekker 3 kopjes en om 10.00 zitten met Android in je hand
Citaat van Tom op 25 januari 2012, 15:54Wij hebben sinds vandaag zo'n Nescafe ding, dus m'n pa moest alles even uitproberen. Resultaat: binnen uur had-ie vijf bakkies op...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Wij hebben sinds vandaag zo'n Nescafe ding, dus m'n pa moest alles even uitproberen. Resultaat: binnen uur had-ie vijf bakkies op...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van William op 25 januari 2012, 18:04Dat niet was het een beetje koud voor ga van de zomer wel weer lekker een weekend toeren in duitsland en waarschijnlijk ook weer de elf steden tocht rijden in friesland maar we beginnen maar met de motor beurs volgende maand.
Dat niet was het een beetje koud voor ga van de zomer wel weer lekker een weekend toeren in duitsland en waarschijnlijk ook weer de elf steden tocht rijden in friesland maar we beginnen maar met de motor beurs volgende maand.
Citaat van Marciej123 op 25 januari 2012, 18:07Welkom terug kerel! We mistte je al!
Welkom terug kerel! We mistte je al!