wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.081 of 2.047Volgende

Pff gister een zware nacht gehad. Al heb ik mij wel kostelijk vermaakt. Maar het bier ging goed naar binnen.

Al is het nadeel altijd dat als ik veel bier zuip vroeg wakker ben x.x Dus vannacht zon heerlijke 4 uur geslapen :)

Dat is wel een goede training zo vlak voor het weekend :)

Mannen, na een zeer slopende tentamenweek (wss heb ik ze allemaal gehaald, blijft afwachten) vertrek ik vanavond met m'n studie verenging per bus naar Risoul en France. Negen dagen genieten van zon, sneeuw, snowboarden en bier! Ben echt tot op het bot gesloopt, maar des te lekkereder dat ik er nu even uit kan. Ik ben de 5e weer terug, en daarna vertrek ik de 18e weer met m'n vriendin op wintersport voor een week. Wat heb ik een vervelend leven...

Tot over 10 dagen!

[a] Robin: Geniet ervan!

[a] Eagles:Haha ja dat is een voordeel. Helaas maandag examen, dus vandaar even het uitgaan naar voren geschoven :)

Pff... ben je op zoek naar meer informatie omtrent DTX en mini-DTX behuizingen, komt in één van de eerste hits je eigen informatie naar boven. :P Ik dacht al, dat komt ook bekend voor...

Nou ik geef het nog een jaar of drie tom en bij alle zoektermen in Google sta jij in de top 5 ;)

FF kort verslag Feyenoord-Ajax eerste helft:

En de opstelling is als volgt 12-11 Ericsen prachtig doelpunt daarna twee keer guidetti twee keer uit een onterrechte vrije trap waarvan er een een penalty was tja wat wil je ook met 12-11 he :(

12 tegen 11? Eigenlijk wil ik geen verslag van de wedstrijd omdat ik die vanavond gewoon wil kijken zonder dat ik er iets van weet, maar die uitspraak moet je even uitleggen...

partijdige scheidsrechter misschien?

Ben ik het niet mee eens, vond hem goed fluiten. Ajax speelde gewoon enorm traag. Feyenoord speelde ook slecht, maar had toch het geluk van de baggerverdediging van Ajax..

VorigePage 1.081 of 2.047Volgende