Café de Download
Citaat van Pctje op 27 januari 2012, 10:12Pff gister een zware nacht gehad. Al heb ik mij wel kostelijk vermaakt. Maar het bier ging goed naar binnen.
Al is het nadeel altijd dat als ik veel bier zuip vroeg wakker ben x.x Dus vannacht zon heerlijke 4 uur geslapen
Pff gister een zware nacht gehad. Al heb ik mij wel kostelijk vermaakt. Maar het bier ging goed naar binnen.
Al is het nadeel altijd dat als ik veel bier zuip vroeg wakker ben x.x Dus vannacht zon heerlijke 4 uur geslapen
Citaat van Robin op 27 januari 2012, 10:44Mannen, na een zeer slopende tentamenweek (wss heb ik ze allemaal gehaald, blijft afwachten) vertrek ik vanavond met m'n studie verenging per bus naar Risoul en France. Negen dagen genieten van zon, sneeuw, snowboarden en bier! Ben echt tot op het bot gesloopt, maar des te lekkereder dat ik er nu even uit kan. Ik ben de 5e weer terug, en daarna vertrek ik de 18e weer met m'n vriendin op wintersport voor een week. Wat heb ik een vervelend leven...
Tot over 10 dagen!
Mannen, na een zeer slopende tentamenweek (wss heb ik ze allemaal gehaald, blijft afwachten) vertrek ik vanavond met m'n studie verenging per bus naar Risoul en France. Negen dagen genieten van zon, sneeuw, snowboarden en bier! Ben echt tot op het bot gesloopt, maar des te lekkereder dat ik er nu even uit kan. Ik ben de 5e weer terug, en daarna vertrek ik de 18e weer met m'n vriendin op wintersport voor een week. Wat heb ik een vervelend leven...
Tot over 10 dagen!
Citaat van Pctje op 27 januari 2012, 10:51[a] Robin: Geniet ervan!
[a] Eagles:Haha ja dat is een voordeel. Helaas maandag examen, dus vandaar even het uitgaan naar voren geschoven
[a] Robin: Geniet ervan!
[a] Eagles:Haha ja dat is een voordeel. Helaas maandag examen, dus vandaar even het uitgaan naar voren geschoven
Citaat van Tom op 27 januari 2012, 16:34Pff... ben je op zoek naar meer informatie omtrent DTX en mini-DTX behuizingen, komt in één van de eerste hits je eigen informatie naar boven.
Ik dacht al, dat komt ook bekend voor...
Pff... ben je op zoek naar meer informatie omtrent DTX en mini-DTX behuizingen, komt in één van de eerste hits je eigen informatie naar boven. Ik dacht al, dat komt ook bekend voor...
Citaat van Duken op 27 januari 2012, 16:36Nou ik geef het nog een jaar of drie tom en bij alle zoektermen in Google sta jij in de top 5
Nou ik geef het nog een jaar of drie tom en bij alle zoektermen in Google sta jij in de top 5
Citaat van Demo op 29 januari 2012, 12:41FF kort verslag Feyenoord-Ajax eerste helft:
En de opstelling is als volgt 12-11 Ericsen prachtig doelpunt daarna twee keer guidetti twee keer uit een onterrechte vrije trap waarvan er een een penalty was tja wat wil je ook met 12-11 he
FF kort verslag Feyenoord-Ajax eerste helft:
En de opstelling is als volgt 12-11 Ericsen prachtig doelpunt daarna twee keer guidetti twee keer uit een onterrechte vrije trap waarvan er een een penalty was tja wat wil je ook met 12-11 he
Citaat van Tom op 29 januari 2012, 14:0312 tegen 11? Eigenlijk wil ik geen verslag van de wedstrijd omdat ik die vanavond gewoon wil kijken zonder dat ik er iets van weet, maar die uitspraak moet je even uitleggen...
12 tegen 11? Eigenlijk wil ik geen verslag van de wedstrijd omdat ik die vanavond gewoon wil kijken zonder dat ik er iets van weet, maar die uitspraak moet je even uitleggen...
Citaat van William op 29 januari 2012, 15:08Ben ik het niet mee eens, vond hem goed fluiten. Ajax speelde gewoon enorm traag. Feyenoord speelde ook slecht, maar had toch het geluk van de baggerverdediging van Ajax..
Ben ik het niet mee eens, vond hem goed fluiten. Ajax speelde gewoon enorm traag. Feyenoord speelde ook slecht, maar had toch het geluk van de baggerverdediging van Ajax..