Café de Download
Citaat van Marciej123 op 29 januari 2012, 15:52Feyenoord heeft goed gespeelt door de fouten van ajax. Scheids was niet partijdig naar mijn mening.
Ajax speelde in de eerste 20 minuten goed en daarna zakte het in
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Feyenoord heeft goed gespeelt door de fouten van ajax. Scheids was niet partijdig naar mijn mening.
Ajax speelde in de eerste 20 minuten goed en daarna zakte het in
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Thijs. op 29 januari 2012, 18:14Marc heeft gelijk, ajax begon goed maar zakte als een pudding in elkaar.
Heb een nieuw plaatje voor signature gejat van duken.nl
Marc heeft gelijk, ajax begon goed maar zakte als een pudding in elkaar.
Heb een nieuw plaatje voor signature gejat van duken.nl
Citaat van Duken op 29 januari 2012, 19:25Aaa!! Nice een duken sig, haha heerlijk lelijk die sig. Ik zoek nog steeds mooie signatures...
Aaa!! Nice een duken sig, haha heerlijk lelijk die sig. Ik zoek nog steeds mooie signatures...
Citaat van Thijs. op 29 januari 2012, 20:04Haha, hij stond bij banners.
EDIT: Kun je je titel bijv Download Sergeant aanpassen, zo ja hoe? ^^
Haha, hij stond bij banners.
EDIT: Kun je je titel bijv Download Sergeant aanpassen, zo ja hoe? ^^
Citaat van Eagles op 29 januari 2012, 20:19ja maar je zult nog even moeten wachten......... kan pas bij een bepaald aantal posts (714 is te weinig )
ja maar je zult nog even moeten wachten......... kan pas bij een bepaald aantal posts (714 is te weinig )
Citaat van Rikkert. op 29 januari 2012, 20:33Volgens mij pas bij de 2000 ik kan het namelijk jammer genoeg ook nog niet
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Volgens mij pas bij de 2000 ik kan het namelijk jammer genoeg ook nog niet
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Citaat van Wous op 29 januari 2012, 22:25Yikes! Web content filter is geinstalleerd op het internet hier, geen Duken.nl meer dus?
Nee natuurlijk wel, daarvoor gebruiken we TOR. Werkt heerlijk, veilig, en (meestal)snel. Niemand neemt mij mijn favoriete sites af
Yikes! Web content filter is geinstalleerd op het internet hier, geen Duken.nl meer dus?
Nee natuurlijk wel, daarvoor gebruiken we TOR. Werkt heerlijk, veilig, en (meestal)snel. Niemand neemt mij mijn favoriete sites af
Citaat van Eagles op 29 januari 2012, 22:35miss idee om op mijn werk te zetten, aangezien ik nu weer vaker op duken.nl zit (incl @work )
miss idee om op mijn werk te zetten, aangezien ik nu weer vaker op duken.nl zit (incl @work )
Citaat van Wous op 29 januari 2012, 22:42Werkt ideaal, het is eigenlijk maar gewoon een portable firefox browser die alle data encrypt waardoor niemand kan zien welke site jij bezoekt/hebt bezocht
Voor meer informatie kun je hier even kijken:
https://www.torproject.org/about/overview.html
of hier
Werkt ideaal, het is eigenlijk maar gewoon een portable firefox browser die alle data encrypt waardoor niemand kan zien welke site jij bezoekt/hebt bezocht
Voor meer informatie kun je hier even kijken:
https://www.torproject.org/about/overview.html
of hier