Café de Download
Citaat van Rikkert. op 17 november 2011, 22:35Ja eigenlijk wel :s
Uberfail...
Misschien maar eens slapen
Juist goed dat ik dan te vroeg ben...
Ja eigenlijk wel :s
Uberfail...
Misschien maar eens slapen
Juist goed dat ik dan te vroeg ben...
Citaat van Wous op 17 november 2011, 22:39Zijn de USB laders van Dealextreme betrouwbaar? Ik zie namelijk heel veel reviews waarin staat dat met de verkeerde voltage en ampere je je apparaat kunt vernielen. Ik heb geen zin om dat risico te nemen eigenlijk.
Zijn de USB laders van Dealextreme betrouwbaar? Ik zie namelijk heel veel reviews waarin staat dat met de verkeerde voltage en ampere je je apparaat kunt vernielen. Ik heb geen zin om dat risico te nemen eigenlijk.
Citaat van Marciej123 op 17 november 2011, 22:42koop er gewoon 1 van bigdennis ofzo, Kosten denk 5 euro€ en werken super
(heb er zelf 2 van bigdennis)
Weetje dat t zoiezo goed werkt. en voor die 2 euro meer.. (oid)
koop er gewoon 1 van bigdennis ofzo, Kosten denk 5 euro€ en werken super (heb er zelf 2 van bigdennis)
Citaat van DukeNPDA op 18 november 2011, 11:24Ik kan zelf ook niet meer wachten op het nieuwe Forum.....
trouwens best rete veel werk
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ik kan zelf ook niet meer wachten op het nieuwe Forum..... trouwens best rete veel werk
Citaat van Wous op 18 november 2011, 12:37koop er gewoon 1 van bigdennis ofzo, Kosten denk 5 euro€ en werken super
Zul je net zien dat ze aan het verbouwen zijn daar, en je dus niks kunt bestellen..
koop er gewoon 1 van bigdennis ofzo, Kosten denk 5 euro€ en werken super
Zul je net zien dat ze aan het verbouwen zijn daar, en je dus niks kunt bestellen..
Citaat van William op 18 november 2011, 15:37iPhone 4S is binnen bij de tmobile winkel, nu moet ik alleen wachten tot mn vader hem mee gaat halen. Abonnement staat op zijn naam omdat ik nog geen 18 ben... Beter kan ik hem ook met mn moeder halen, mn vader kan volgende week vrijdag pas mee.................
iPhone 4S is binnen bij de tmobile winkel, nu moet ik alleen wachten tot mn vader hem mee gaat halen. Abonnement staat op zijn naam omdat ik nog geen 18 ben... Beter kan ik hem ook met mn moeder halen, mn vader kan volgende week vrijdag pas mee.................
Citaat van William op 18 november 2011, 16:57Oo ja dat klopt. Die 7 minuten laat ik zo staan
Tot het nieuwe forum live is moeten jullie je er lekker aan storen
Nieuwe forum wel online dan voor 2012? Anders kunnen we niet de eerste post van 2012-wedstrijd doen
Oo ja dat klopt. Die 7 minuten laat ik zo staan
Tot het nieuwe forum live is moeten jullie je er lekker aan storen
Nieuwe forum wel online dan voor 2012? Anders kunnen we niet de eerste post van 2012-wedstrijd doen
Citaat van William op 18 november 2011, 17:38Heb net death race 2 gekeken echt gruwelijke film als je van actie en racen houd is het zeker de moeite waard om te kijken
Heb net death race 2 gekeken echt gruwelijke film als je van actie en racen houd is het zeker de moeite waard om te kijken
Citaat van DukeNPDA op 18 november 2011, 18:28Jaaaaa dan moet hij zeker online zijn!
Death race 1 vond ik beter, maar twee was ook een lekkere wegkijker
Jaaaaa dan moet hij zeker online zijn!
Death race 1 vond ik beter, maar twee was ook een lekkere wegkijker