vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.031 of 2.047Volgende

Je bedoelt te vroeg zeker. :P

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk

Ja eigenlijk wel :s

Uberfail...

Misschien maar eens slapen :P

Juist goed dat ik dan te vroeg ben...

Zijn de USB laders van Dealextreme betrouwbaar? Ik zie namelijk heel veel reviews waarin staat dat met de verkeerde voltage en ampere je je apparaat kunt vernielen. Ik heb geen zin om dat risico te nemen eigenlijk.

koop er gewoon 1 van bigdennis ofzo, Kosten denk 5 euro€ en werken super :) (heb er zelf 2 van bigdennis)

Weetje dat t zoiezo goed werkt. en voor die 2 euro meer.. (oid)

Ik kan zelf ook niet meer wachten op het nieuwe Forum..... ;) trouwens best rete veel werk

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

koop er gewoon 1 van bigdennis ofzo, Kosten denk 5 euro€ en werken super :) (heb er zelf 2 van bigdennis)

Weetje dat t zoiezo goed werkt. en voor die 2 euro meer.. (oid)

Zul je net zien dat ze aan het verbouwen zijn daar, en je dus niks kunt bestellen..

iPhone 4S is binnen bij de tmobile winkel, nu moet ik alleen wachten tot mn vader hem mee gaat halen. Abonnement staat op zijn naam omdat ik nog geen 18 ben... Beter kan ik hem ook met mn moeder halen, mn vader kan volgende week vrijdag pas mee.................

Oo ja dat klopt. Die 7 minuten laat ik zo staan :P Tot het nieuwe forum live is moeten jullie je er lekker aan storen :P

Nieuwe forum wel online dan voor 2012? Anders kunnen we niet de eerste post van 2012-wedstrijd doen :P

Heb net death race 2 gekeken echt gruwelijke film als je van actie en racen houd is het zeker de moeite waard om te kijken

Jaaaaa dan moet hij zeker online zijn!

Death race 1 vond ik beter, maar twee was ook een lekkere wegkijker

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

VorigePage 1.031 of 2.047Volgende