Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Berichtshistorie: Marciej123
Klopt, ik moet ook even versie 2.0.1 hebben.. Verstuurd van mijn HTC Desire met TapatalkIn: Café de Download
13 jaar geleden
@Marciej, vanuit het bikkel topic. Kijk uit met die piep man. Ik heb in de zomer (na ongekend veel f …In: Café de Download
13 jaar geleden
Yeah!
Rebirth was een heerlijk strak festival!
Verstuurd van mijn HTC Desire met TapatalkIn: Café de Download
13 jaar geleden
13 jaar geleden
13 jaar geleden
#OpGlobalBlackout is een operation van Anonymous.
ik weet niet wat er gaat gebeuren, Maar je pikt no …In: Café de Download
13 jaar geleden
iedereen vroeg op om te gaan werken en daarna de zon in of blijven jullie tot 11 op je nest liggen?S …In: Café de Download
13 jaar geleden
Browser ff opnieuwinstalleren of je cache legen?Sent from my HTC Desire using TapatalkIn: Café de Download
13 jaar geleden
Net als gister heel de middag lekker op het terras gezeten, heerlijk! Doe deze jongen nog maar een p …In: Café de Download
13 jaar geleden
wat een geweldig economie tentamen, heerlijk dat ie zo goed ging! Nu vrij en zometeen lekker leren v …In: Café de Download
13 jaar geleden
13 jaar geleden
13 jaar geleden
13 jaar geleden
13 jaar geleden
13 jaar geleden
It's a beautifull day, the sun is shining, i feel good, and no one gonna stop me now!Sent from …In: Café de Download
13 jaar geleden
13 jaar geleden
13 jaar geleden
13 jaar geleden
@duken, hoe ga je naar die mobile website? is dat een andere link, want ik krijg meestal de Full web …In: Café de Download
13 jaar geleden
Nog gefeliciteerd duken!
Ik heb t de komde tijd ook verdomme druk.. mondelingen op school.. pfoe po …In: Café de Download
13 jaar geleden
13 jaar geleden
13 jaar geleden
Mij ook.Ben bijna aangekomen in het kruller muller museum wohoo lekker dagje met school.. hahaSent f …In: Café de Download
13 jaar geleden
RT @DukenKak... minecraft is verslavendKomt er ook eentje achter :$Sent from my HTC Desire using Tap …In: Café de Download
13 jaar geleden
13 jaar geleden
Het is wel Carnaval bier he dat is zo aangemaakt als wat. Je kan hierbij gewoon veel meer drinken, …In: Café de Download
13 jaar geleden
44 muntjes, al pittig veel bier op van te voren, 7 man. 3 kratten
Ik ging vooral flugelen en af en …In: Café de Download
13 jaar geleden
Marc, kan jij niet goed tegen drank of neem je altijd teveel?
haha dat was te veel.. heb voor 90 e …In: Café de Download
13 jaar geleden
Zeyt de tap maar open! Heuuuu kaas vam se kaartGooods nightrSent from my HTC Desire using TapatalkIn: Café de Download
13 jaar geleden
Heuuuu carnavalll zuipe als een malle.
Specaaltje voor duken, de foto, ik heb het ding van mn hoofd …In: Café de Download
13 jaar geleden
Carnaval is flink bezig hiero hoor
Gezellig hoor,
wat voor pakken hebben jullie?
Ik heb een morphsu …In: Café de Download
13 jaar geleden
ik weet niet hoor maar ik heb NU OFFICEEL VAKANTIE EN MORGEN OFFICIEEL CARNAVALLEN!!!!In: Café de Download
13 jaar geleden
13 jaar geleden
trouwens.Iemand een heel mooi filmpje zien?http://www.dumpert.nl/mediabase/2001961/342a7f32/niet_wat …In: Café de Download
13 jaar geleden
This is a message to all anon brothers and sisters. It has come to our attention that the dutch SBS …In: Café de Download
13 jaar geleden
Net Sectorwerkstuk Presentatie gehad en hij ging als een Malle!
Directeur van ICT Academie van het K …In: Café de Download
13 jaar geleden
13 jaar geleden
13 jaar geleden
Anonymous is een groep waar aanhangers over de hele wereld verspreid zitten. Dus ook NL. Sent from m …In: Café de Download
13 jaar geleden
Ze nemen zelf contact op met het programma, dat is de bedoeling van het programma. Ik heb m al op op …In: Café de Download
13 jaar geleden
13 jaar geleden
13 jaar geleden
Nope zonder filmpjes, Die heb ik niet eens laten zien, Ik vertelde +- 25 minuten en daarna Met mn la …In: Café de Download
13 jaar geleden
Zo, heb het niet nodig gehad, had een 8 voor mn spreekbeurt / presentatie over internetcensuur met a …In: Café de Download
13 jaar geleden
Hij was hier volgens mij gepost en was youtube filmpje, maar kan na een uur zoeken het niet vinden d …In: Café de Download
13 jaar geleden
Stichting thuiskopie?ik bedoelde eigenlijk of iemand het filmpje had, maar ik ga hier even verder op …In: Café de Download
13 jaar geleden
ik heb een tijdje geleden een filmpje gezien over BN'ers die wat vertelden over 'downloade …In: Café de Download
13 jaar geleden