Café de Download
Citaat van Duken op 4 maart 2012, 20:27Jeetje, die is ook alweer drie... Gefeliciteerd man!Tja.. mad he.... gaat zo rete snel. Vandaag starwars met hem gekeken. Daarna op de bank een ruimteschip gemaakt en onze hond was een watermonster.... heerlijk die fantasie
Oja... Reuze baby kwam ook nog langs...
Jeetje, die is ook alweer drie... Gefeliciteerd man!
Tja.. mad he.... gaat zo rete snel. Vandaag starwars met hem gekeken. Daarna op de bank een ruimteschip gemaakt en onze hond was een watermonster.... heerlijk die fantasie
Oja... Reuze baby kwam ook nog langs...
Citaat van Marciej123 op 4 maart 2012, 23:47Nog gefeliciteerd duken!
Ik heb t de komde tijd ook verdomme druk.. mondelingen op school.. pfoe poe.
Nja,
Good night people!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nog gefeliciteerd duken!
Ik heb t de komde tijd ook verdomme druk.. mondelingen op school.. pfoe poe.
Nja,
Good night people!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Rikkert. op 5 maart 2012, 22:34@Wous
Hoe voeg je die regels toe?
Mijn dagje morgen:
1- vrij 2- vrij 3-Wiskunde 4-vrij 5-keuzewerkuur daarna uit...
Lekker rustig dagje
Hoe voeg je die regels toe?
Mijn dagje morgen:
1- vrij 2- vrij 3-Wiskunde 4-vrij 5-keuzewerkuur daarna uit...
Lekker rustig dagje
Citaat van Wous op 5 maart 2012, 22:48Ga naar c:/Windows/drivers/etc - kopieer het bestand 'hosts' naar je bureaublad. Open het bestand met kladblok, voeg die 2 regels onder aan het bestand toe. Klik op opslaan. Kopieer het aangepaste bestand terug naar de originele map, en klaar!
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Ga naar c:/Windows/drivers/etc - kopieer het bestand 'hosts' naar je bureaublad. Open het bestand met kladblok, voeg die 2 regels onder aan het bestand toe. Klik op opslaan. Kopieer het aangepaste bestand terug naar de originele map, en klaar!
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Citaat van Robin op 6 maart 2012, 14:52Pff what a day, what a day. Morgen tentamen humane biologie, echt heel lastig. Vanaf 9 uur in de bibliotheek aan het blokken, van 10 tot 12 even een college gehad en daarna meteen weer de bieb in. Ik eet hier met een vriendin een pizzatje voor avondeten om vervolgens weer te blokken tot een uurtje of, pak hem beet, 9/10? Morgen om 11:00 tentamen, en dan donderdag gelukkig een makkelijker tentamen.
Daarna is het feest!
Pff what a day, what a day. Morgen tentamen humane biologie, echt heel lastig. Vanaf 9 uur in de bibliotheek aan het blokken, van 10 tot 12 even een college gehad en daarna meteen weer de bieb in. Ik eet hier met een vriendin een pizzatje voor avondeten om vervolgens weer te blokken tot een uurtje of, pak hem beet, 9/10? Morgen om 11:00 tentamen, en dan donderdag gelukkig een makkelijker tentamen.
Daarna is het feest!