Café de Download
Citaat van Zombymario op 22 februari 2012, 10:05Thanks, gaat als het goed op 25 februari in. Nog 3 dagen wachten
Thanks, gaat als het goed op 25 februari in. Nog 3 dagen wachten
Citaat van Marciej123 op 22 februari 2012, 20:25Marc, kan jij niet goed tegen drank of neem je altijd teveel?
haha dat was te veel.. heb voor 90 euro aan muntjes gehaalt.. zo de knetter.
Marc, kan jij niet goed tegen drank of neem je altijd teveel?
haha dat was te veel.. heb voor 90 euro aan muntjes gehaalt.. zo de knetter.
Citaat van Marciej123 op 22 februari 2012, 23:5844 muntjes, al pittig veel bier op van te voren, 7 man. 3 kratten
Ik ging vooral flugelen en af en toe se dames wat geven ^^
Maar iig goede kater de volgende dag
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
44 muntjes, al pittig veel bier op van te voren, 7 man. 3 kratten
Ik ging vooral flugelen en af en toe se dames wat geven ^^
Maar iig goede kater de volgende dag
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Tom op 23 februari 2012, 00:35Denk ervan wat je wilt, maar ik vind dat onverantwoord. Jij niet alleen hoor, maar minstens 10 tot 12 bier plus een zooi flugels is gewoon niet goed. Zoiets kan een keer voorkomen, maar ik weet van je dat het niet bij eenmaal per jaar blijft. Zeker op jouw leeftijd is drank iets om mee uit te kijken. Vanuit geen enkel oogpunt zie ik een voordeel aan bewust dronkenschap en je hersenen een trap voor hun donder geven. Ik heb al een keer iemand af mogen gooien bij het Centrum Eerste Hulp met verlaagd bewustzijn en onderkoelingsverschijnselen, hij had denk ik niet eens zoveel gedronken als de rest toen, maar wel genoeg voor het ziekenhuis... Ook snap ik niet waarom je niet drinkt zoals je normaal ook andere dranken drinkt: na een paar biertjes zit je toch vol? Ik wel in elk geval...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Denk ervan wat je wilt, maar ik vind dat onverantwoord. Jij niet alleen hoor, maar minstens 10 tot 12 bier plus een zooi flugels is gewoon niet goed. Zoiets kan een keer voorkomen, maar ik weet van je dat het niet bij eenmaal per jaar blijft. Zeker op jouw leeftijd is drank iets om mee uit te kijken. Vanuit geen enkel oogpunt zie ik een voordeel aan bewust dronkenschap en je hersenen een trap voor hun donder geven. Ik heb al een keer iemand af mogen gooien bij het Centrum Eerste Hulp met verlaagd bewustzijn en onderkoelingsverschijnselen, hij had denk ik niet eens zoveel gedronken als de rest toen, maar wel genoeg voor het ziekenhuis... Ook snap ik niet waarom je niet drinkt zoals je normaal ook andere dranken drinkt: na een paar biertjes zit je toch vol? Ik wel in elk geval...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Rikkert. op 23 februari 2012, 05:59Ik ben weer terug
Was echt super leuk, eerst ff forum door spitten dan op de bank filmpjes kijken, en misschien slapen
Ik ben weer terug
Was echt super leuk, eerst ff forum door spitten dan op de bank filmpjes kijken, en misschien slapen
Citaat van Duken op 23 februari 2012, 07:25Tja, ik kan mij inleven met Tom maar zelf houd ik ook wel van een biertje en kan er best veel wegtikken. Maar met de bekende slogan s'avonds een man en s'ochtends een man sta ik wel weer optijd op... / ik word uit bed gesleept door de kids met een kater maar ik ga wel door dan.
Dus Lekker bieren maar in maten, denk dat de meeste wel een eigen grens kunnen trekken.... maar dat is niet voor iedereen zo. Gelukkig zie ik Marcjie weer online met een kater. Zou het vervelender vinden als hij niet meer online kon komen omdat hij ergens in een ziekenhuis bedje ligt
Tja, ik kan mij inleven met Tom maar zelf houd ik ook wel van een biertje en kan er best veel wegtikken. Maar met de bekende slogan s'avonds een man en s'ochtends een man sta ik wel weer optijd op... / ik word uit bed gesleept door de kids met een kater maar ik ga wel door dan.
Dus Lekker bieren maar in maten, denk dat de meeste wel een eigen grens kunnen trekken.... maar dat is niet voor iedereen zo. Gelukkig zie ik Marcjie weer online met een kater. Zou het vervelender vinden als hij niet meer online kon komen omdat hij ergens in een ziekenhuis bedje ligt
Citaat van Marciej123 op 23 februari 2012, 08:37Het is wel Carnaval bier he
dat is zo aangemaakt als wat. Je kan hierbij gewoon veel meer drinken, En af en toe deed ik ook een colatje hoor haha
ik heb meer uitgegeven als normaal maar heb geen sterke drank op daar. dat slaat altijd in als een malle..
Achja, Het is maar 1 keer carnaval, en van de 5 dagen maar 1 keer dronken is best netjes toch.
Het is wel Carnaval bier he dat is zo aangemaakt als wat. Je kan hierbij gewoon veel meer drinken, En af en toe deed ik ook een colatje hoor haha
ik heb meer uitgegeven als normaal maar heb geen sterke drank op daar. dat slaat altijd in als een malle..
Achja, Het is maar 1 keer carnaval, en van de 5 dagen maar 1 keer dronken is best netjes toch.