Café de Download
Citaat van Freddytje op 20 februari 2012, 02:31Gladde gozer, Haha nice! Ik ben zelf ook net weer terug van de carnaval
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Gladde gozer, Haha nice! Ik ben zelf ook net weer terug van de carnaval
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Duken op 20 februari 2012, 07:54hehe lekkere foute foto, maar kicke costume
@ Farid... i know
maar het is in principe niet mogelijk om je DS game ondersteboven in de DS te stoppen. Omdat het niet past... als je met de game verkeerd in de DS begint te slaan met de game naar onder op de tafel zul je zien dat er opeens meer ruimte komt waardoor het wel past. Eigenlijk zou ik Nintendo wegens deze grove fout moeten aanschrijven
hehe lekkere foute foto, maar kicke costume
@ Farid... i know maar het is in principe niet mogelijk om je DS game ondersteboven in de DS te stoppen. Omdat het niet past... als je met de game verkeerd in de DS begint te slaan met de game naar onder op de tafel zul je zien dat er opeens meer ruimte komt waardoor het wel past. Eigenlijk zou ik Nintendo wegens deze grove fout moeten aanschrijven
Citaat van William op 20 februari 2012, 11:07Heuuuu carnavalll zuipe als een malle.
Specaaltje voor duken, de foto, ik heb het ding van mn hoofd open geritst en aan de binnenkant gehangen, namelijk super warm! Was ff de enigste foto die k had, stuur morgen wel een betere
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Dat kostuum komt me bekend voor uit een stukje van een hardstyle filmpje!
Heuuuu carnavalll zuipe als een malle.
Specaaltje voor duken, de foto, ik heb het ding van mn hoofd open geritst en aan de binnenkant gehangen, namelijk super warm! Was ff de enigste foto die k had, stuur morgen wel een betere
Dat kostuum komt me bekend voor uit een stukje van een hardstyle filmpje!
Citaat van Wous op 20 februari 2012, 21:28Heerlijk weekend gehad met carnaval, mooi in Brabant gevierd, jammer genoeg dat ik hier in het hogere noorden nog geen vakantie heb, anders was ik flink door gegaan!
Heerlijk weekend gehad met carnaval, mooi in Brabant gevierd, jammer genoeg dat ik hier in het hogere noorden nog geen vakantie heb, anders was ik flink door gegaan!
Citaat van Marciej123 op 21 februari 2012, 01:36Zeyt de tap maar open! Heuuuu kaas vam se kaart
Gooods nightr
Zeyt de tap maar open! Heuuuu kaas vam se kaart
Gooods nightr
Citaat van Eagles op 21 februari 2012, 08:24Straks laatste optocht meelopen, kan me nu nog niet bedenken dat ik over 3 uur alweer aan het bier moet
Straks laatste optocht meelopen, kan me nu nog niet bedenken dat ik over 3 uur alweer aan het bier moet
Citaat van Duken op 21 februari 2012, 08:53Ik ben jalours Eagles... ik zit hier achter zo een vieze werkplek aan de koffie... geef mij maar over drie uur bier!
Ik ben jalours Eagles... ik zit hier achter zo een vieze werkplek aan de koffie... geef mij maar over drie uur bier!
Citaat van Pctje op 21 februari 2012, 11:21zo ben op mn vakantiedag alweer 3,5 uur in de weer.
Visjes naar de vissenwinkel gebracht, aquarium uit mn kamer gegooit. Hele kamer opgeruimd. En dat in 3 uur.
Veel te veel voor een vakantiedag
zo ben op mn vakantiedag alweer 3,5 uur in de weer.
Visjes naar de vissenwinkel gebracht, aquarium uit mn kamer gegooit. Hele kamer opgeruimd. En dat in 3 uur.
Veel te veel voor een vakantiedag
Citaat van Zombymario op 21 februari 2012, 17:44Yeah, eindelijk krijgen we snel internet. Van 4Mb/s naar 20Mb/s
Gaat het downloaden sneller
Yeah, eindelijk krijgen we snel internet. Van 4Mb/s naar 20Mb/s Gaat het downloaden sneller