wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.098 of 2.047Volgende

Gladde gozer, Haha nice! Ik ben zelf ook net weer terug van de carnaval :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

hehe lekkere foute foto, maar kicke costume :)

@ Farid... i know ;) maar het is in principe niet mogelijk om je DS game ondersteboven in de DS te stoppen. Omdat het niet past... als je met de game verkeerd in de DS begint te slaan met de game naar onder op de tafel zul je zien dat er opeens meer ruimte komt waardoor het wel past. Eigenlijk zou ik Nintendo wegens deze grove fout moeten aanschrijven :P

Heuuuu carnavalll zuipe als een malle.

Specaaltje voor duken, de foto, ik heb het ding van mn hoofd open geritst en aan de binnenkant gehangen, namelijk super warm! Was ff de enigste foto die k had, stuur morgen wel een betere 4da5bfec-aa52-455a.jpg

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Dat kostuum komt me bekend voor uit een stukje van een hardstyle filmpje!

Heerlijk weekend gehad met carnaval, mooi in Brabant gevierd, jammer genoeg dat ik hier in het hogere noorden nog geen vakantie heb, anders was ik flink door gegaan! :)

Zeyt de tap maar open! Heuuuu kaas vam se kaart

Gooods nightr

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Straks laatste optocht meelopen, kan me nu nog niet bedenken dat ik over 3 uur alweer aan het bier moet :ziek:

Ik ben jalours Eagles... ik zit hier achter zo een vieze werkplek aan de koffie... geef mij maar over drie uur bier! :)

Marc, kan jij niet goed tegen drank of neem je altijd teveel? :P

zo ben op mn vakantiedag alweer 3,5 uur in de weer.

Visjes naar de vissenwinkel gebracht, aquarium uit mn kamer gegooit. Hele kamer opgeruimd. En dat in 3 uur.

Veel te veel voor een vakantiedag :blink:

Yeah, eindelijk krijgen we snel internet. Van 4Mb/s naar 20Mb/s :D Gaat het downloaden sneller :yahoo:

VorigePage 1.098 of 2.047Volgende