Café de Download
Citaat van KianYu op 3 februari 2012, 13:29Moet nog naar huis rijden
Begint hier nu pas echt te sneeuwen, dus zo me biezen maar pakken en gaan met die banaan!
Moet nog naar huis rijden
Begint hier nu pas echt te sneeuwen, dus zo me biezen maar pakken en gaan met die banaan!
Citaat van Marciej123 op 3 februari 2012, 14:54Hier al zo'n 15 centimeter sneeuw
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Hier al zo'n 15 centimeter sneeuw
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Tom op 3 februari 2012, 15:00Hier is 't na anderhalf uur gestopt met sneeuwen en sindsdien dooit 't. Morgen een duinloop, al denk ik niet dat die op dat parcours doorgaat met zo'n bak sneeuw of, als het weer gaat vriezen, ijzel. Maar ja, naast de duinen zit 't strand en da's altijd wel goed te belopen.
Hier is 't na anderhalf uur gestopt met sneeuwen en sindsdien dooit 't. Morgen een duinloop, al denk ik niet dat die op dat parcours doorgaat met zo'n bak sneeuw of, als het weer gaat vriezen, ijzel. Maar ja, naast de duinen zit 't strand en da's altijd wel goed te belopen.
Citaat van Rikkert. op 3 februari 2012, 17:14Net wezen 'sneeuwruimen'. Was meer met de buurman en de buur-buurman gewoon sneeuw in de schep doen en op elkaar gooien
Wordt je wel lekker warm van
Net wezen 'sneeuwruimen'. Was meer met de buurman en de buur-buurman gewoon sneeuw in de schep doen en op elkaar gooien Wordt je wel lekker warm van
Citaat van DukeNPDA op 3 februari 2012, 20:00Heerlijke sneeuw pret dag! Lollige sneeuw pop gemaakt
mooie foto plaats ik morgen, eerst deze foto
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Heerlijke sneeuw pret dag! Lollige sneeuw pop gemaakt
mooie foto plaats ik morgen, eerst deze foto
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Citaat van Rikkert. op 3 februari 2012, 20:02Haha
mooi hoor.
Sneeuw plakt helaas nog niet helemaal goed
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Haha mooi hoor.
Sneeuw plakt helaas nog niet helemaal goed
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Citaat van Eagles op 3 februari 2012, 23:21Het sneeuwt hier, kan me folders niet lopen :angry:
ik heb ook krantjes gelopen en dat ging best door de sneeuw hoor
niet echt lkkr maar het ging wel
Het sneeuwt hier, kan me folders niet lopen :angry:
ik heb ook krantjes gelopen en dat ging best door de sneeuw hoor niet echt lkkr maar het ging wel
Citaat van Zombymario op 4 februari 2012, 13:18ik heb ook krantjes gelopen en dat ging best door de sneeuw hoor
Net al me folders gelopen, duurder wel wat langer dan normaal. Vooral als de sneeuw "los" op de grond ligt, dan moet je echt met je fiets er door heen ploeteren....
ik heb ook krantjes gelopen en dat ging best door de sneeuw hoor
Net al me folders gelopen, duurder wel wat langer dan normaal. Vooral als de sneeuw "los" op de grond ligt, dan moet je echt met je fiets er door heen ploeteren....