Café de Download
Citaat van Wous op 7 februari 2012, 22:32Als ik er dan kan zijn dan ga ik zeker kijken, anders ga ik het volgen via de TV voor zover mogelijk
Het is natuurlijk wel iets nieuws wat ik nog nooit heb beleefd, nouja, toen ik 3 was wel, maar daar herinner ik me niets meer van haha.
Als ik er dan kan zijn dan ga ik zeker kijken, anders ga ik het volgen via de TV voor zover mogelijk
Het is natuurlijk wel iets nieuws wat ik nog nooit heb beleefd, nouja, toen ik 3 was wel, maar daar herinner ik me niets meer van haha.
Citaat van KianYu op 7 februari 2012, 23:19Ja ik ga ook wel kijken!
Van Zeeland naar Friesland rijden is mij iets te gortig, maar ik zal het wel via de TV volgen hoor
Ja ik ga ook wel kijken!
Van Zeeland naar Friesland rijden is mij iets te gortig, maar ik zal het wel via de TV volgen hoor
Citaat van Marciej123 op 8 februari 2012, 08:12wij krijgen als het door gaat waarschijnlijk vrij van school
wij krijgen als het door gaat waarschijnlijk vrij van school
Citaat van Eagles op 8 februari 2012, 08:18vind het zo een gedoe ieder ieder jaar dag ik die hele elfsteden al moe ben voor ze er klaar voor zijn :s
vind het zo een gedoe ieder ieder jaar dag ik die hele elfsteden al moe ben voor ze er klaar voor zijn :s
Citaat van Rikkert. op 8 februari 2012, 09:26Haha
Ik ga zelf ook kijken. Of we nou vrij krijgen of niet. Lijkt me leuk om het een keer te zien
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Haha
Ik ga zelf ook kijken. Of we nou vrij krijgen of niet. Lijkt me leuk om het een keer te zien
Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.
Citaat van DukeNPDA op 8 februari 2012, 18:30Denk alleen niet dat de tocht der tochten doorgaat
Btw.... Koud buiten met de hond....
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Denk alleen niet dat de tocht der tochten doorgaat
Btw.... Koud buiten met de hond....
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk