Café de Download
Citaat van Tom op 8 februari 2012, 22:04Het is hier wel 'ns kouder geweest.
Ik ga nu weg met het monster.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Het is hier wel 'ns kouder geweest. Ik ga nu weg met het monster.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Eagles op 9 februari 2012, 00:23Hij gaat niet door..
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
godzijdank....... haleluja....... praise the lord......... dus we zijn er weer een jaar vanaf ?
Hij gaat niet door..
godzijdank....... haleluja....... praise the lord......... dus we zijn er weer een jaar vanaf ?
Citaat van Freddytje op 9 februari 2012, 07:02Had je die blik van erwen wennemars gezien? Ik had het die man echt gegund. Zelf heb ik niks met schaatsen maar toch is het zielig voor de mensen die hoopte op een tocht.
Had je die blik van erwen wennemars gezien? Ik had het die man echt gegund. Zelf heb ik niks met schaatsen maar toch is het zielig voor de mensen die hoopte op een tocht.
Citaat van KianYu op 9 februari 2012, 10:33Had je die blik van erwen wennemars gezien? Ik had het die man echt gegund. Zelf heb ik niks met schaatsen maar toch is het zielig voor de mensen die hoopte op een tocht.
Inderdaad, ik zat ook al dwdd te kijken en ik dacht die kan elk moment uitbarsten in tranen!
Het is ook wel waar wat hij zei; De nieuwe generatie heeft totaal geen idee wat de 11-steden tocht inhoudt.
Ik was zelf wel benieuwd wat voor gekkenhuis het zou worden, maar helaas...
Had je die blik van erwen wennemars gezien? Ik had het die man echt gegund. Zelf heb ik niks met schaatsen maar toch is het zielig voor de mensen die hoopte op een tocht.
Inderdaad, ik zat ook al dwdd te kijken en ik dacht die kan elk moment uitbarsten in tranen!
Het is ook wel waar wat hij zei; De nieuwe generatie heeft totaal geen idee wat de 11-steden tocht inhoudt.
Ik was zelf wel benieuwd wat voor gekkenhuis het zou worden, maar helaas...
Citaat van Zombymario op 9 februari 2012, 13:39Yeaah, 7,8 voor me rekentoets verhoudingen!
Yeaah, 7,8 voor me rekentoets verhoudingen!
Citaat van Rikkert. op 9 februari 2012, 13:42Nice hoor!
Heb net rapport terug:
Ne:7.0
Du:6.5
Eng:8.6
Gs:7.4
Ak:7.3
Wi6.5
Eci:7.6
Ma:6.5
Hiermee kan ik met een gerust hart naar HAVO
Nice hoor!
Heb net rapport terug:
Ne:7.0
Du:6.5
Eng:8.6
Gs:7.4
Ak:7.3
Wi6.5
Eci:7.6
Ma:6.5
Hiermee kan ik met een gerust hart naar HAVO
Citaat van Rikkert. op 9 februari 2012, 19:53Haha weet ik ja
Heb eigenlijk ook nooit zin om naar een mentor gesprek te gaan met ouders hij zegt toch:
Ja Rik, je zal toch echt meer moeten gaan doen.
En ik hoor het al 4 jaar van 4 verschillende mentoren
Haha weet ik ja
Heb eigenlijk ook nooit zin om naar een mentor gesprek te gaan met ouders hij zegt toch:
Ja Rik, je zal toch echt meer moeten gaan doen.
En ik hoor het al 4 jaar van 4 verschillende mentoren