Café de Download
Citaat van William op 30 maart 2012, 19:46Paasvakantie! Ik heb echt dringend nood aan vakantie! Doe 2 weken gaan me geod doen 🙂
Sent from my Samsung Galaxy Gio using Tapatalk
Paasvakantie! Ik heb echt dringend nood aan vakantie! Doe 2 weken gaan me geod doen 🙂
Sent from my Samsung Galaxy Gio using Tapatalk
Citaat van Rikkert. op 30 maart 2012, 19:54Paasvakantie? Nog nooit van gehoord
Ik heb eind april/begin mei 1 week vakantie en 1 week fakutatieve (toch?) lessen, dus eigenlijk ook vakantie
Paasvakantie? Nog nooit van gehoord
Ik heb eind april/begin mei 1 week vakantie en 1 week fakutatieve (toch?) lessen, dus eigenlijk ook vakantie
Citaat van shadowwatch op 30 maart 2012, 21:07ik heb nu deze week en volgende week SE week en dan nog paar lessen nog een week vrij ofzo en dan vanaf 22 april studievrij voor examens...
ik heb nu deze week en volgende week SE week en dan nog paar lessen nog een week vrij ofzo en dan vanaf 22 april studievrij voor examens...
Citaat van Marciej123 op 30 maart 2012, 22:41#OpGlobalBlackout is een operation van Anonymous.
ik weet niet wat er gaat gebeuren, Maar je pikt nog welleens wat info op als je in de IRC's rondhangt en rondkijkt
#OpGlobalBlackout is een operation van Anonymous.
ik weet niet wat er gaat gebeuren, Maar je pikt nog welleens wat info op als je in de IRC's rondhangt en rondkijkt
Citaat van Tom op 31 maart 2012, 01:07Ik zie het niet gebeuren. Neem dan een maandag op een tijdstip dat alle beurzen open zijn, heeft veel meer zin dan op een zaterdag als toch alle instanties en bedrijven die zij willen treffen gesloten zijn.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ik zie het niet gebeuren. Neem dan een maandag op een tijdstip dat alle beurzen open zijn, heeft veel meer zin dan op een zaterdag als toch alle instanties en bedrijven die zij willen treffen gesloten zijn.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Wous op 31 maart 2012, 07:27Feit: het is onmogelijk om het internet compleet plat te leggen.
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Feit: het is onmogelijk om het internet compleet plat te leggen.
Citaat van marcelvn op 31 maart 2012, 08:16Via D-DOS en andere aanvalstatieken is de kans heeel erg klein. In het verleden is het wel gebeurd dat enkele van de DNS servers offline waren door grootschalige aanvallen.
Maar mensen vergeten dat het internet ook iets niet fysieks is.
Er kunnen genoeg dingen gebeuren in de wereld waardoor het internet plat komt te liggen.
Zoals een goed geplande aanslag op verschillende DNS servers in de wereld zal ook een hoop problemen geven.
Ook zijn sommige landen puur afhankelijk van 1 enkele kabel die naar hun land loopt.
Wanneer deze kapot gemaakt wordt heeft dat land ook een probleem.
Oftewel het hele internet wordt lastig, maar de infrastructuur schade toedoen is zeker mogelijk.
Via D-DOS en andere aanvalstatieken is de kans heeel erg klein. In het verleden is het wel gebeurd dat enkele van de DNS servers offline waren door grootschalige aanvallen.
Maar mensen vergeten dat het internet ook iets niet fysieks is.
Er kunnen genoeg dingen gebeuren in de wereld waardoor het internet plat komt te liggen.
Zoals een goed geplande aanslag op verschillende DNS servers in de wereld zal ook een hoop problemen geven.
Ook zijn sommige landen puur afhankelijk van 1 enkele kabel die naar hun land loopt.
Wanneer deze kapot gemaakt wordt heeft dat land ook een probleem.
Oftewel het hele internet wordt lastig, maar de infrastructuur schade toedoen is zeker mogelijk.
Citaat van Wous op 31 maart 2012, 16:03Een aanval op DNS servers betekent nog steeds niet dat het internet plat ligt. Je kunt dan alleen de aliassen niet meer gebruiken. Wanneer je naar Duken.nl dan wil, zou je nog steeds gewoon het IP adres van Duken.nl kunnen bezoeken.
Een aanval op DNS servers betekent nog steeds niet dat het internet plat ligt. Je kunt dan alleen de aliassen niet meer gebruiken. Wanneer je naar Duken.nl dan wil, zou je nog steeds gewoon het IP adres van Duken.nl kunnen bezoeken.