Café de Download
Citaat van Marciej123 op 17 februari 2012, 14:36ik weet niet hoor maar ik heb NU OFFICEEL VAKANTIE EN MORGEN OFFICIEEL CARNAVALLEN!!!!
ik weet niet hoor maar ik heb NU OFFICEEL VAKANTIE EN MORGEN OFFICIEEL CARNAVALLEN!!!!
Citaat van shadowwatch op 17 februari 2012, 14:52ik had gister al vakantie gister al fijn gezopen gisteravond
en morge begint CARNAVALLLL!!!
ik had gister al vakantie gister al fijn gezopen gisteravond en morge begint CARNAVALLLL!!!
Citaat van shadowwatch op 17 februari 2012, 15:11dat is ook chill zou ik ook wel willen als we nou wat langer vak hadden:D
dat is ook chill zou ik ook wel willen als we nou wat langer vak hadden:D
Citaat van William op 17 februari 2012, 15:13Kijk maar uit.
Prins Johan Friso is bedolven geraakt in lawine bij wintersport in Lech. Toestand is stabiel, maar nog steeds levensbedreigend aldus het RVD. Lawinewaarschuwing 4 van de 5, dan mag je niet meer off-piste. Heeft ie toch gedaan met een groep. Lawine vond plaats rond 12.15 en was zo'n 30 meter breed en 40 meter lang. De prins is gereanimeerd en ligt nu in ziekenhuis in Innsbrück.
I'll keep you updated. Houd ook mn twitter (@markey54) in de gaten, daar meld ik het snelst.
Kijk maar uit.
Prins Johan Friso is bedolven geraakt in lawine bij wintersport in Lech. Toestand is stabiel, maar nog steeds levensbedreigend aldus het RVD. Lawinewaarschuwing 4 van de 5, dan mag je niet meer off-piste. Heeft ie toch gedaan met een groep. Lawine vond plaats rond 12.15 en was zo'n 30 meter breed en 40 meter lang. De prins is gereanimeerd en ligt nu in ziekenhuis in Innsbrück.
I'll keep you updated. Houd ook mn twitter (@markey54) in de gaten, daar meld ik het snelst.
Citaat van Tom op 17 februari 2012, 15:31Gereanimeerd? Da's nooit zo lekker. 't Is te hopen dat 'ie snel buiten levensgevaar is, maar hij is nog jong en ook vrij sterk, dus goede kansen.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Gereanimeerd? Da's nooit zo lekker. 't Is te hopen dat 'ie snel buiten levensgevaar is, maar hij is nog jong en ook vrij sterk, dus goede kansen.
Citaat van Rikkert. op 17 februari 2012, 15:32Had het al gehoord van mijn moeder, is niet echt fijn...
Wij krijgen wss ook te maken met files en vertragingen vanwege de sneeuw. Niet echt fijn, je zit al dik 12 uur in de bus en dan nog langer
Trouwens: over ongeveer anderhalf uur ben ik weg :DD
Had het al gehoord van mijn moeder, is niet echt fijn...
Wij krijgen wss ook te maken met files en vertragingen vanwege de sneeuw. Niet echt fijn, je zit al dik 12 uur in de bus en dan nog langer
Trouwens: over ongeveer anderhalf uur ben ik weg :DD
Citaat van William op 17 februari 2012, 16:54Gereanimeerd? Da's nooit zo lekker. 't Is te hopen dat 'ie snel buiten levensgevaar is, maar hij is nog jong en ook vrij sterk, dus goede kansen.
Het zou gaan om een schedelbasisfractuur. Verder zijn Beatrix en zijn vrouw Mabel er nu bij in Innsbrück. Rutte heeft gezegd dat de beste artsen erbij zijn en dat ie in de zorg vertrouwen heeft.
Gereanimeerd? Da's nooit zo lekker. 't Is te hopen dat 'ie snel buiten levensgevaar is, maar hij is nog jong en ook vrij sterk, dus goede kansen.
Het zou gaan om een schedelbasisfractuur. Verder zijn Beatrix en zijn vrouw Mabel er nu bij in Innsbrück. Rutte heeft gezegd dat de beste artsen erbij zijn en dat ie in de zorg vertrouwen heeft.