wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.095 of 2.047Volgende

oke geweldig ik heb woensdag wiskunde proefwerk snap er niks van..

weet trouwens wat van programmeren in de Grafische rekenmachine heb daar allerlei programma's zelf voor gemaakt die bijvoorbeeld de ABC formule voor me uitrekent. nu ben ik er een aan het maken maar weet niet hoe ik een enter kan doen in tekst.... :zielig:

Gewoon alleen Disp " "

Gewoon alleen Disp " "

bedankt heb het nu aangepast en het werkt:D

Fijne valentijn iedereen :roos::kusje:

Idd, iedereen een geweldige commerciele dag toegewenst. (weinig mensen doen het uit liefde)

Ik doe er ook expres niks aan, vind het commerciele shit... Geldkloperij, als ik iets doe dan doe ik het wel gewoon spontaan :)

Oud nieuws, maar ik hoorde het net pas... "Cohen is SP-light." Zeker net Emile Roemer, maar dan niet zo dik...

Nieuwe mobiel werkt heerlijk. Typen gaat ook makkelijk. Bestaat het woord wordfeudfanaat? Sinds 22.30 tot nu wordfeud gespeeld, maar nu tijd om me nest in te gaan.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

tijd om feudfraud of winfeud te nemen dan :P iedereen speelt vals dus waarom jij niet :P

Nah, zo zielig ben ik ook niet. Spel verpesten voor iemands anders plezier.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Ik soms wel, maar dan heb ik echt geen idee wat ik moet spelen of sta ik 100+ punten achter :P

Ben nu al uit, moet zo naar de 'ortho'.

Vanavond om 18.30 weer op school zijn. De bus vertrekt daar voor sneeuwkamp. :D Kan niet wachten.

VorigePage 1.095 of 2.047Volgende