do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.064 of 2.047Volgende

GSM ligt niet in mijn kamer en bij mij is het probleem dat ik mijn ogen niet kan dichthouden. Ik lig aan vanalles te denken, met zoiets voor mijn ogen is het zowiezo donker voor mijn ogen en dan zal ik mss makkelijk mijn ogen dichthouden en minder beginnen na te denken.

Als ik van iemand heel misschien een usenet accountje voor een middagje/avond mag lenen, zou ik heel blij zijn. :D

Is er iemand met een Usenet retentie, hoger dan 660 dagen? Ik wil namelijk de film 'dichter op de zeedijk' downloaden, maar die retentie is abnormaal hoog! Ik heb zelf maar 585 dagen retentie :(

@bovenstaande.

Ik heb t niet maar je zou een 24 uurs account bij eweka kunnen kopen of een trail account bij hitnews oid

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Had ik al vertelt dat ik mijn nieuwe PCtje heb gekocht?!

Best bizar.... ik kan straks weer alle games spelen :diablo:

Diablo? :P Dat zegt je :diablo: smiley iig. ;) Maar ja, voor je 't weet ben je het weer gewend. Ikzelf doe nu alweer 3,5 jaar met mijn pc en ik heb nog geen spel gespeeld waar mijn 4870 op 1680x1050 moeite mee had. Da's dan ook weer een stukje te danken aan die lage resolutie. :) Laat je wel weten wanneer ie binnen is?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

En je wilt altijd maar sneller en beter :)

Als je het beste van het beste hebt wil je nog beter :P

@bovenstaande.

Ik heb t niet maar je zou een 24 uurs account bij eweka kunnen kopen of een trail account bij hitnews oid

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Weet je niet een usenetserver die genoeg retentie heeft en die ik gratis kan proberen?

Hitnews? Heeft 633 dagen retentie. Moet denk ik wel genoeg zijn :)

ik heb 660 dagen nodig, zwaar vervelend..

VorigePage 1.064 of 2.047Volgende