Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Berichtshistorie: reneetje1969
8 jaar geleden
8 jaar geleden
8 jaar geleden
Ben hem nu van een andere bron aan het downloaden. Is maar 22 GB Even testen voordat ik hem eventu …In: Café de Download
8 jaar geleden
Ga ik eens nader bekijken. Ik hou wel van een spelletje racen Thanks voor de tip.In: Café de Download
8 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Das niet zo best Duken... Zo vervelend dat sommige klojo's niet van andermans spullen kunnen af …In: Café de Download
9 jaar geleden
Veel plezier daar Duken. Altijd gezellig zo'n weekendje Landal Hopelijk morgen weer een mooie …In: Café de Download
9 jaar geleden
@Draakie Ik ben alleen vrijdag geweest en dat was super. Tribune tegenover de pits en mooie prestati …In: Café de Download
9 jaar geleden
9 jaar geleden
In: Café de Download
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Zo, mazzeltje hier. Vrouwtje had meegedaan met een Facebook actie van de Max Verstappen fanclub. Hee …In: Café de Download
9 jaar geleden
Heeft Max inderdaad weer heel goed gedaan. Foutloos gereden en met de 4e plaats een mooi resultaat. …In: Café de Download
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Thanks Duken. Ja, die snelle verkoop was weer een zorg minder. En nu inderdaad uitkijken naar onze n …In: Café de Download
9 jaar geleden
Avond all. Wij stonden er ook van te kijken dat ons huis binnen een week verkocht was. Waren tijdens …In: Café de Download
9 jaar geleden
Hebben wij een paar maanden geleden gedaan omdat ons huis in de verkoop moest. Alle muren en plafon …In: Café de Download
9 jaar geleden
Gezien het feit dat het circuit van Bahrein de auto niet echt ligt is deze 6e plaats een top resulta …In: Café de Download
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Ondanks het slechte weer wens ik je toch een heel fijn en gezellig weekend Trizomu.In: Café de Download
9 jaar geleden
Pfff die van mij worden eerdaags alweer 12 en 17. Kan je nagaan wat voor ouwe lul ik aan het worden …In: Café de Download
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
10 jaar geleden
Dit forum gewoon blijven vullen met interessant informatie voor downloaders. Dan blijven ze echt wel …In: Café de Download
10 jaar geleden
10 jaar geleden
Hier gewoon gewerkt. Bij thuiskomst trof ik mijn vrouw, schoonmoeder en schoonzusje aan in het opbla …In: Café de Download
10 jaar geleden
10 jaar geleden
Het weer was vandaag niet veel. Gelukkig vertrek ik woensdag voor 10 dagen vakantie in Griekenland.In: Café de Download
10 jaar geleden
10 jaar geleden
10 jaar geleden
Eerst versie met crack is nu verschenen. Ben hem nu 'eventjes' aan het downloaden. Tis � …In: Café de Download
10 jaar geleden
10 jaar geleden
Nou, pak hier zelf nog maar een biertje. Als ik op Duken moet wachten schiet het niet opIn: Café de Download
10 jaar geleden
9 jaar geleden
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag DukenIn: Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Wat een mooi beesie zeg! Heel gaaf. Daar ga je vast heel veel plezier aan beleven. Heb 13 jaar een G …In: Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden