do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.430 of 2.047Volgende

Hebben wij een paar maanden geleden gedaan omdat ons huis in de verkoop moest.  Alle muren en plafonds weer gewit. Wat een k#t klus was dat. Maar was wel nodig door de nodige rookaanslag van de afgelopen jaren :D En het heeft geholpen, we hadden ons huis binnen een week verkocht.

Binnen een week, goedendag. Dat is snel :P

Goedendag btw ;)

Ik heb totaal geen zin om alles te lezen...... Nog wat belangrijks gemist? (Ik probeer vaker terug te komen )

Nieuwsbrief is er net uit ;) Dat is leuk om te lezen @Rikkert.. Maar laatste tijd de handleidingen aan het vernieuwen zoals qbittorrent

Wij gaan ons huisje dan nog niet verkopen, maar ik probeer in de mei vakantie een beetje de boel op te knappen. We wonen er tenslotte alweer 9 jaar :) . Dan mag er weer een likje verf komen

Ja ik zag em, daarom weer eens hier naar toe. Had geen zin om alles te lezen haha. Zal zo even kijken of er misschien nog wat interessants in staat.

Na 9 jaar mag je het huisje ook wel eens verwennen ja :P

Haha vandaar, vond het al zo toevallig. Maar fijn om te zien dat hij is aangekomen :)
Morgen koningsdag... lekker genieten in dat weer met de kids. Hoop wel even de markt af te kunnen struinen met de kids, opzoek naar speelgoed uit mijn tijd. ;)

Hoop voor je dat het niet regent!

Ik sta gelukkig lekker binnen te werken morgen.

Over enkele weken keuze maken op school. Of ik de programmeer kant op wil, of de zo genaamde BIM kant..

(hoe heb jij geen witregels en ik wel?!)

Avond all. Wij stonden er ook van te kijken dat ons huis binnen een week verkocht was. Waren tijdens de eerste bezichtiging 3 gegadigden waarvan er 2 interesse hadden. En die begonnen gelijk te bieden. We mogen niet klagen dus. En overdracht een maand nadat onze nieuwe woning opgeleverd wordt dus ruim voldoende tijd om te verhuizen :)

Met de nieuwe lay-out en goede handleidingen is Duken een hele stap vooruit gegaan. Natuurlijk wel minder druk dan een aantal jaren geleden maar nog steeds weten een hoop mensen dit forum te vinden. Of nog kennende van vroeger of via een zoekopdracht op Google. Duken is prima bezig zo ;)

Zoon lief zit morgen bij Kingsday Leiden (Armin fan) dus geloof niet dat wij de deur uit gaan. Veel te koud om over de rommelmarkt te lopen. Maar ik wil bij deze wel iedereen een fijne Koningsdag wensen. We hebben in ieder geval lekker vrij :)

@Rikkert., die witregel kan met ctrl+enter ;) gebruik ik overigens weinig.

Maar dat is een fijne verkoop geweest van je huis, ik ken genoeg verhalen van mensen op mijn heen waar het niet zo makkelijk ging. Maar van harte gefeliciteerd! Een nieuwe woning is toch wel een leuke gebeurtenis, eindelijk oude rommel weg ;)

Wii gaan morgen weer rommel kopen...:D

Je bedoelt Shift+Enter @Duken? Vind het een stuk mooier, thanks ;)

Succes ermee, vroeger ook vaak gedaan. Stonden altijd op de oprit van huis. Liep iedereen langs als ze van of naar de stad liepen.
En leverde altijd goed op ;p

Ach jeetje :roos:die bedoel ik hahahha

VorigePage 1.430 of 2.047Volgende