do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.429 of 2.047Volgende

Kan nog net... ;)

gezellige%20paasdagen.jpg

73ovvc.gif

Een beetje laat, maar het is nog altijd Pasen nietwaar.

Happy-Easter-Gif-1.gif

En weer nzb site offline, dutplanet is niet meer. 2016 is een spannend jaar :sorry:

Gefeliciteerd Max met de * de plaats!! Best saaie race overigens, maar wel mooie score voor de Hollander. 

Gezien het feit dat het circuit van Bahrein de auto niet echt ligt is deze 6e plaats een top resultaat. Was al fan van zijn vader en weet zeker dat we nog heel veel plezier gaan beleven aan Max. Dit jaar nog bij Toro Rosso, volgend jaar bij een topteam meedoen om het kampioenschap. Overigens ook complimenten aan onze zuiderbuur Stoffel Vandoorne. Allereerste Formule 1 race en gelijk al in de punten. Ook deze Stoffel gaat het nog heel ver schoppen.

Ja, helemaal waar. Het kijkt ook weer erg leuk, zeker met Ziggo sport welke de uitzendingen gratis laat kijken.

Ik vind f1 erg leuk, maar had er nooit geld voor over om races in het nederlands te bekijken. De vorige seizoenen dus in het Duits gekeken. Olaf Mol is als Nederlandse verslaggever wel 2674x beter ;)

Go Max !

Jezus, was ik even vergeten van Duken.NL af te sluiten voor ik aan STO begon, héél de avond opengestaan, verslavend dat spel. :bloos:

Ja, en dan vlieg je ook nog eens in het Duken STO schip ;) Duken in space!

Zo, vandaag wezen schilderen in het huis... blijft een rot klus maar met goed resultaat! :) De muren zijn weer wit, kinderhandjes geven best wat af op de muren :P

VorigePage 1.429 of 2.047Volgende