Café de Download
Citaat van Duken op 17 maart 2016, 20:59Kom maar op met de foto's als hij op je bureau staat
Een klein tipje voor de leden, via http://www.duken.nl/forums/notifications/options/ kan je je notificaties aanpassen. Dan kan je bijvoorbeeld instellen dat je wel of geen melding krijgt bij vind ik leuks of dat je bij het reageren op nieuwe / bestaande topics deze niet automatisch volgt met de "Breng mij op de hoogte van reacties" knop uit
Kom maar op met de foto's als hij op je bureau staat
Een klein tipje voor de leden, via http://www.duken.nl/forums/notifications/options/ kan je je notificaties aanpassen. Dan kan je bijvoorbeeld instellen dat je wel of geen melding krijgt bij vind ik leuks of dat je bij het reageren op nieuwe / bestaande topics deze niet automatisch volgt met de "Breng mij op de hoogte van reacties" knop uit
Citaat van Zombymario op 21 maart 2016, 16:34Waar is die zon nou? :'(
Maandag iig 'overleefd'
Waar is die zon nou? :'(
Maandag iig 'overleefd'
Citaat van Duken op 21 maart 2016, 18:25Geen idee.... Vast bij 1 van de buurlanden op bezoek
Duken is met de komst van het nieuwe forum wel weer drukker geworden
Geen idee.... Vast bij 1 van de buurlanden op bezoek
Duken is met de komst van het nieuwe forum wel weer drukker geworden
Citaat van Duken op 24 maart 2016, 18:06Wat een mooi compliment @zeppelin41 heel erg bedankt! Jullie zijn natuurlijk allemaal van harte welkom.
Wat een mooi compliment @zeppelin41 heel erg bedankt! Jullie zijn natuurlijk allemaal van harte welkom.
Citaat van Trizomu op 25 maart 2016, 23:27Al mag het moeilijker geworden zijn met het downloaden van sommige films/series, nadat er goeie uploaders gestraft zijn in Nederland
, maar vinden is nog altijd mogelijk. Net Star Wars 7 gedownload en dat wil zeggen morgen van in onze luie zetel, met de nodige snoep en iets koel, kijken met het gezin.
Al mag het moeilijker geworden zijn met het downloaden van sommige films/series, nadat er goeie uploaders gestraft zijn in Nederland , maar vinden is nog altijd mogelijk. Net Star Wars 7 gedownload en dat wil zeggen morgen van in onze luie zetel, met de nodige snoep en iets koel, kijken met het gezin.
Citaat van Duken op 26 maart 2016, 06:08Ja, hier ook! Zoontje is 7 jaar en heb Star Wars al gezien in de bioscoop. Heb hem belooft dat hij ook mag kijken, samen met papa op de bank. We kijken wel overdag, dan kan de film rustig bezinken voordat hij in bedje stapt
Ja, hier ook! Zoontje is 7 jaar en heb Star Wars al gezien in de bioscoop. Heb hem belooft dat hij ook mag kijken, samen met papa op de bank. We kijken wel overdag, dan kan de film rustig bezinken voordat hij in bedje stapt