Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Berichtshistorie: reneetje1969
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
10 jaar geleden
10 jaar geleden
10 jaar geleden
9 jaar geleden
Volle bak zon hier in Center Parcs België. Helaas morgen weer naar huis...In: Wat voor weer is het bij jou ?
10 jaar geleden
Zou kunnen. Maar deze gasten gaan meestal al jaren met elkaar om, die verraden elkaar niet zomaar.In: Gehannes en fake van Hannes3 op spotnet / spotweb sites.
10 jaar geleden
3 Leden van het Dutch Release Team zijn inderdaad door Br##n gepakt. Daardoor kon het team niet ande …In: Gehannes en fake van Hannes3 op spotnet / spotweb sites.
10 jaar geleden
Ik gebruik ook meestal Nzbserver. Wat makkelijker dan het programma Spotnet. Alleen voor het aanmeld …In: Gehannes en fake van Hannes3 op spotnet / spotweb sites.
10 jaar geleden
Momenteel wordt Spotnet overspoeld door fake posters die onder andermans naam troep aanmelden. Dit k …In: Gehannes en fake van Hannes3 op spotnet / spotweb sites.
10 jaar geleden
Forum wordt nog eens beroemd! En dat terwijl er hier geen links naar illegale content te vinden zij …In: Duken.nl op het RTL4 nieuws
9 jaar geleden
10 jaar geleden
Denk niet dat die er zijn. Alle usenet providers vallen onder dezelfde regelgeving. En die zal lasti …In: Torrent website beheren en maken?
10 jaar geleden
Scripts zijn (als je goed zoekt) wel te vinden op het net. Verder zal je een servertje moeten huren …In: Torrent website beheren en maken?
10 jaar geleden
Wat heb je precies gedownload. Image bestand of PC install (Mapsource)?In: Gedownloade kaarten op Garmin Nüvi 765 zetten
7 jaar geleden
Ligt eraan welke versie/bestanden je gedownload hebt.In: Gedownloade kaarten op Garmin Nüvi 765 zetten
8 jaar geleden
Kom je Windows 10 niet meer in omdat je je wachtwoord van je account niet kan invoeren?In: Muis en toetsenbord(en) werken niet meer
8 jaar geleden
Thanks voor de informatie B@fman. Zeer bruikbare informatie.In: nederlandse tv kijken met AFK-box buiten Europa
10 jaar geleden
Als je de internetverbinding van je box via je PC laat gaan kan je je PC via VPN verbinding kunnen m …In: nederlandse tv kijken met AFK-box buiten Europa
10 jaar geleden
Vermoed dat de kaart niet goed met Windows 10 (of andersom) kan werken. Kwam dit nog tegen. Wellicht …In: Moederbordscherm blijft hangen na installatie videokaart
9 jaar geleden
Aaaiiii, das minder. Pasgeleden al gekeken wat dat kost om zo'n scherm te vervangen. Voor de ip …In: Pokemon GO op goedkope andriod telefoon voor de kinderen
9 jaar geleden
Oei oei oei Duken. Regel nummer 1: leen nooit je telefoon uit aan je kids.... Mijn dochter kwam na e …In: Pokemon GO op goedkope andriod telefoon voor de kinderen
9 jaar geleden
Een refurbished exemplaar kan je meestal verwachten als bijvoorbeeld je schijf ter reparatie terug g …In: Harddisk tikt bij opstarten en d schijf weg
9 jaar geleden
Praten we echt over 2 aparte schijven of betreft het 1 schijf met een C en een D partitie?In: Harddisk tikt bij opstarten en d schijf weg
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Ik zou eerst proberen om de ISO uit te pakken met Winrar of Winzip. Dan houd je waarschijnlijk een V …In: Films op USB afspelen op TV
9 jaar geleden
Probeer er eerst even achter te komen (in de handleiding van de tv) welke bestandstypes de tv allema …In: Films op USB afspelen op TV
9 jaar geleden
Grote kans inderdaad dat dit aan de splitter ligt. Ik zou deze splitter even er tussenuit halen om t …In: Chromecast beeld blijft sneeuwen
9 jaar geleden
Je zou kunnen kijken of de laptop in veilige modus wil opstarten. Zodra je de laptop aanzet druk je …In: Laptop start niet meer op
9 jaar geleden
Waar komt het tv signaal vandaan? Uit een settopbox of rechtstreeks uit de muur? En met welke kabel …In: LG tv hapert bij kijken?
10 jaar geleden
Zou het je niet exact kunnen vertellen. Wat ik wel weet is dat er voor iedere firmware meestal ander …In: Root-vraag omwille Buildnummer Samsung firmware
10 jaar geleden
Moet je even zoeken naar de laatste van Vinny27.In: Beste Firewall, Anti-virus, Anti-Spyware en Internet security
10 jaar geleden
Ik zweer al jaren bij Eset NOD32. Deze is niet zo gevoelig voor cracks en patches die meestal bij ge …In: Beste Firewall, Anti-virus, Anti-Spyware en Internet security
10 jaar geleden
Omdat ik dagelijks zeer veel software download om te plaatsen op mijn site zweer ik al jaren bij Ese …In: Beste Firewall, Anti-virus, Anti-Spyware en Internet security
11 jaar geleden
Op 13-1-2019 om 13:59 zei bambi1515:
Heren,
bedankt voor de reacties maar doubleclick. …In: Doubleclick.net verwijderen
6 jaar geleden
Op 5-11-2017 om 21:40 zei barrybianca:
Ik heb een windows van kingsplace en daar zit malwareb …In: Malware bytes
8 jaar geleden