Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Berichtshistorie: reneetje1969
Weet niet welke versie je van de DBC loader hebt maar probeer deze eens. Map is ingepakt tot Zip bes …In: Norton blokkeert reactielader
9 jaar geleden
Norton beveiliging even helemaal uitschakelen. Die functie moet je kunnen instellen in Norton.In: Norton blokkeert reactielader
9 jaar geleden
Windows Defender is de standaard virusscanner voor Windows 10. Zoek op je pc naar de Instellingen vo …In: Welke Virusscanner op Windows 10
9 jaar geleden
4 uur geleden zei predator:
bedankt voor je perfecte uitleg
alleen heb nu een rood ron …In: rood rondje utorrent 1.6
7 jaar geleden
Vaak kan je via de broncode van een internetpagina (Ctrl + u) de werkelijke locatie van de betreffen …In: foto's van een website halen
8 jaar geleden
11 jaar geleden
Ik pluk ze er met gemak vanaf hoor. Kan via de paginabron maar als je met je rechtermuisknop op een …In: foto's van een website halen
11 jaar geleden
Valt niet mee maar in sommige gevallen is het me wel eens gelukt (o.a. van flickr.com). Wat je moet …In: foto's van een website halen
11 jaar geleden
Soms is een modem alleen op afstand door de provider in bridge modus te zetten. Informeer dit eens b …In: Tele2 blokkeert mijn router bij het portforwarden...
8 jaar geleden
Staan de juiste netwerk drivers wel geïnstalleerd op deze pc? Stond XP origineel al op deze PC? Zo n …In: internet werkt niet
9 jaar geleden
Je poort openzetten is voornamelijk bedoeld om verbindbaar te zijn. Downloaden is meestal het proble …In: Poorten openen op router
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Heb zelf geen ervaring met Popcorn op iOS. Heb je de laatste versie? Laatste versie en instructies k …In: Welke versie popcorntime gebruiken en downloaden ?
10 jaar geleden
Bedankt TamSz, weer wat geleerd Gebruik Popcorn Time zelf niet maar vroeg me wel af wat de versch …In: Welke versie popcorntime gebruiken en downloaden ?
10 jaar geleden
Toen de oorspronkelijke makers van Popcorn Time na dreigementen van de filmindustrie gestopt waren h …In: Welke versie popcorntime gebruiken en downloaden ?
10 jaar geleden
Even op je eigen pc kijken of je aangesloten staat op een Thuisgroep. Grote kans dat je pc onderdeel …In: Kunnen anderen (op mijn netwerk) mijn folders openen?
10 jaar geleden
8 jaar geleden
8 jaar geleden
Welkom Vlindertje 1003. Kijk rustig rond en mocht je vragen hebbend dan horen we het graag.In: voorstellen
8 jaar geleden
Welkom op Duken Puppy. Kijk rustig rond en als je vragen hebt dan horen we het graag.In: Vervolg van H
8 jaar geleden
Spoiler
Welkom Zetardy. Er is genoeg informatie te vinden hier over alle facetten van …In: voorstellen...
8 jaar geleden
Soms kan je ook met Paysafecard betalen. Prepaid kaarten hiervoor zijn verkrijgbaar bij de meeste si …In: Voorstellen en anoniem betalen voor VPN provider www.privateinternetaccess.com
8 jaar geleden
Welkom GoldWing. Softwaregigant is inderdaad uit de lucht en komt ook niet meer terug. Door drukte h …In: ff voorstellen
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Welkom bij de club Coffeebean. Kijk rustig even rond en mochten er vragen zijn dan horen we het graa …In: ff voorstellen
9 jaar geleden
Welkom Nikki. Er zitten hier genoeg leden die graag boeken lezen dus een beetje informatie kunnen ju …In: Nieuw Hier
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Welkom Zorinhendrik. Zorin OS ken ik nog niet dus daar ga ik eerdaags eens naar kijken. Heb je vrage …In: Even voorstellen...
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Hallo Lucsje. Welkom om dit forum. Allereerst beterschap en ik hoop dat je snel weer op de been bent …In: Een Belgje
9 jaar geleden
Hoi Roas,Welkom op dit mooie forum. Links naar illegale content zal je hier niet vinden maar wellich …In: hoi
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Welkom Jopeta. Zal vermoedelijk te maken hebben met de driver (stuurprogramma) van je geluidskaart. …In: Even voorstellen
9 jaar geleden
Welkom Astrid. Genoeg informatie te vinden hier. Mocht je vragen hebben dan horen we het graag.In: hallo
10 jaar geleden
Welkom Ludofilm,Films zijn door de Notice & Takedown inderdaad steeds moeilijker te downloaden. …In: Voorstelling
10 jaar geleden
10 jaar geleden
10 jaar geleden
Welkom op Duken Fanny. Op dit forum worden allerlei zaken besproken die te maken hebben met het down …In: Me even voorstellen
10 jaar geleden
In: Hallo!
10 jaar geleden
Hoi Pascale,Welkom hier op het forum. Je zal hier geen links naar downloads vinden maar men kan je w …In: Hallo!
10 jaar geleden
Welkom Mo. Kijk op je gemak eens rond en mochten er vragen zijn dan horen we het graag.In: Even voorstellen
10 jaar geleden
10 jaar geleden
10 jaar geleden