Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Berichtshistorie: reneetje1969
Hoi Joost, welkom op dit forum. In principe moet het mogelijk zijn om via een openbare wifi in te lo …In: Tevreden gebruiker JoBi
10 jaar geleden
Welkom Gerard. Nederlandse series worden veelvuldig aangeboden op het net en dan voornamelijk op de …In: even voorstellen
10 jaar geleden
Welkom Guus. Als je weet waar je het moet zoeken zijn er genoeg boeken, films en series te downloade …In: Voorstellen
10 jaar geleden
10 jaar geleden
Hoi Saskia,Welkom op Duken. Links naar boeken zal je hier niet vinden maar wellicht dat we je in de …In: Hoi
10 jaar geleden
23 uur geleden zei Duken:
Dan denkt de speurneus in mij, hoe komt brein aan Whatsapp gesprekk …In: Grote uploader van website Place2Home bijt in het stof
5 jaar geleden
13 uur geleden zei Duken:
@Den Spike is weer terug gekomen in de torrentcommunity @Xcobra . Dit …In: Den Spike gestopt, bedankt voor alles
6 jaar geleden
Spoiler
Jammer dat je ermee stopt Spike. Heb de afgelopen jaren (al vanaf de NZB Pira …In: Den Spike gestopt, bedankt voor alles
7 jaar geleden
21 uur geleden zei Duken:
Je bedoelt dat de beheerder van place2home ook de eigenaar was van …In: Place2home.net schikt met stichting Brein en is offline
7 jaar geleden
Op 3-9-2018 om 12:00 zei Monkie:
Brein wil nu ook al usenet-abonnementen gaan aanpakken. Zie …In: Place2home.net schikt met stichting Brein en is offline
7 jaar geleden
8 jaar geleden
Ik trek video's altijd van Youtube af met Jdownloader. Dit is een hele krachtige en veelzijdige …In: Website voor rippen YouTube-muziek gaat mogelijk offline na schikking
8 jaar geleden
8 jaar geleden
Maakt niet uit. Ook andere usenet providers zullen na een uitspraak van de rechter de gegevens moete …In: Newsconnection moet van 'Hannes3', 'QoQ' en 'Bassie10' gegevens overdragen aan Brein
8 jaar geleden
2 uur geleden zei Gast joker38:
nadat hun weg zijn niks fatsoendelijks meer te vinden...helaa …In: Newsconnection moet van 'Hannes3', 'QoQ' en 'Bassie10' gegevens overdragen aan Brein
8 jaar geleden
8 jaar geleden
Ja, die zag ik pasgeleden nog voorbijkomen op Spotnet Lekker terug in de tijd.In: Newsconnection moet van 'Hannes3', 'QoQ' en 'Bassie10' gegevens overdragen aan Brein
8 jaar geleden
Het gaat inderdaad de verkeerde kant op. Als het zo doorgaat zal het snel over zijn met het download …In: Newsconnection moet van 'Hannes3', 'QoQ' en 'Bassie10' gegevens overdragen aan Brein
8 jaar geleden
9 jaar geleden
Deze dame lijkt me trouwens ook een prima mascotte voor Duken.nl. Kan jij dat regelen Duken? En moch …In: Playboy model Ancilla Tilia leidt Piratenpartij
9 jaar geleden
9 jaar geleden
8 jaar geleden
Op 8-1-2017 om 14:40 zei Gast ducato:
ik kan ook geen nieuw wachtwoord aanvragen
geeft …In: Alleenretail
8 jaar geleden
Gebruikers die langer dan 60 dagen niet online zijn geweest worden inderdaad regelmatig verwijderd.In: Alleenretail
10 jaar geleden
Ben zelf geen staflid op Alleenretail maar ken de eigenaar. Misschien kan ik wat voor je betekenen. …In: Alleenretail
10 jaar geleden
Meestal lastig te verwijderen. Je kan proberen om je pc in veilige modus met netwerk op te starten. …In: Ransomware geeft gratis sleutel wanneer je anderen besmet
8 jaar geleden
Reken maar dat dit voor onrust gaat zorgen bij de uploaders...In: Brein treft schikking met uploaders van Nederlandse torrentsites
8 jaar geleden
8 jaar geleden
8 jaar geleden
8 jaar geleden
8 jaar geleden
Bij het downloaden van software heb je 9 van de 10 keer te maken met een bijgesloten patch, crack of …In: Veilig downloaden van torrents?
9 jaar geleden
Draait hier als een zonnetje DukenIn: Duken.nl vernieuwd - Dag Wordpress, welkom Invision Power Board
9 jaar geleden
Leuk om terug te zien. Kan er zeker nog een aantal herinneren maar mijn geheugen ga niet helemaal te …In: Duken.nl vernieuwd - Dag Wordpress, welkom Invision Power Board
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Is even wennen (zag de Forum knop over het hoofd) maar ziet er verder prima uit. Nog wel traag hier …In: Forum vernieuwd van Duken.nl
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Ik zal het ook in de gaten houden. Zolang het me niet opvalt zit het meestal wel goedIn: Forum vernieuwd van Duken.nl
9 jaar geleden
In verband met verhuizing momenteel even zonder internet maar via 4G van mobiel nu op de laptop onli …In: Forum vernieuwd van Duken.nl
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Ziet er op het eerste oog goed uit Duken. Ga het vanavond eens nader bekijken allemaal.In: Forum vernieuwd van Duken.nl
9 jaar geleden
Bedankt voor dit informatief artikel Trozomu. Het is onderhand wel duidelijk waarom Microsoft zo gra …In: Windows 10-upgrade wordt nog agressiever
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Nog maar even afwachten dan. Maar iemand heeft zitten klikken. Dat is wel duidelijkIn: Brein dwingt vierde lid torrentreleasegroup 2Lions Team torrents te verwijderen
9 jaar geleden