Den Spike gestopt, bedankt voor alles
Citaat van Xcobra op 29 december 2018, 10:092 uur geleden zei Duken:@Den Spike is weer terug gekomen in de torrentcommunity @Xcobra . Dit bericht is gelukkig weer verouderd.
Oké gelukkig, bedankt voor de mededeling.
2 uur geleden zei Duken:@Den Spike is weer terug gekomen in de torrentcommunity @Xcobra . Dit bericht is gelukkig weer verouderd.
Oké gelukkig, bedankt voor de mededeling.
Citaat van reneetje1969 op 29 december 2018, 21:1413 uur geleden zei Duken:@Den Spike is weer terug gekomen in de torrentcommunity @Xcobra . Dit bericht is gelukkig weer verouderd.
NZB community om precies te zijn
13 uur geleden zei Duken:@Den Spike is weer terug gekomen in de torrentcommunity @Xcobra . Dit bericht is gelukkig weer verouderd.
NZB community om precies te zijn
Citaat van Duken op 30 december 2018, 07:3010 uur geleden zei reneetje1969:NZB community om precies te zijn
Ach ja, excuus
bedankt voor de aanvulling.
10 uur geleden zei reneetje1969:NZB community om precies te zijn
Ach ja, excuus bedankt voor de aanvulling.
Citaat van buyukhendek op 18 februari 2019, 21:12Den Spike...je was (bent) een topper. We missen je en hopen dat je terugkomt.
groet van Buyuk
Den Spike...je was (bent) een topper. We missen je en hopen dat je terugkomt.
groet van Buyuk
Citaat van mmols4088 op 31 maart 2019, 15:22Jammer Den ,, jij bent voor de hero en blijft dat ook ,,
ik wil je bedanken voor all je goede software die hebt gepost , al ben ik wat aan de late kant en vond net je afscheid ,,
Edit
ben een beetje grof in de mond maar kan even mijn kwaadheid niet voor mij houden ..
brein krijgt ons er nooit onder .laat dat een duidelijke boodschap zijn aan alle verraders met Brein erbij die er rondlopen ..
Jammer Den ,, jij bent voor de hero en blijft dat ook ,,
ik wil je bedanken voor all je goede software die hebt gepost , al ben ik wat aan de late kant en vond net je afscheid ,,
Edit
ben een beetje grof in de mond maar kan even mijn kwaadheid niet voor mij houden ..
brein krijgt ons er nooit onder .laat dat een duidelijke boodschap zijn aan alle verraders met Brein erbij die er rondlopen ..
Citaat van Demo op 31 maart 2019, 16:521 uur geleden zei mmols4088:ben een beetje grof in de mond maar kan even mijn kwaadheid niet voor mij houden ..
Misschien voortaan eerst even wat eerdere reacties lezen, want Den Spike is alweer een hele tijd actief bij TNG.
1 uur geleden zei mmols4088:ben een beetje grof in de mond maar kan even mijn kwaadheid niet voor mij houden ..
Misschien voortaan eerst even wat eerdere reacties lezen, want Den Spike is alweer een hele tijd actief bij TNG.
Citaat van Kris op 29 juni 2019, 08:35Ongelofelijk jammer!!!! Maar dank voor al je werk dat ik zeeeeeer heb gewaardeerd!!
HOPELIJK ZIEN WE JE TOCH NOG EENS TERUG....
Groet,
kris
Ongelofelijk jammer!!!! Maar dank voor al je werk dat ik zeeeeeer heb gewaardeerd!!
HOPELIJK ZIEN WE JE TOCH NOG EENS TERUG....
Groet,
kris
Citaat van Demo op 29 juni 2019, 09:391 uur geleden zei Kris:Ongelofelijk jammer!!!! Maar dank voor al je werk dat ik zeeeeeer heb gewaardeerd!! HOPELIJK ZIEN WE JE TOCH NOG EENS TERUG....
Groet, kris
Ik krijg sterk de indruk dat hier niet veel van de laatste berichten zijn gelezen.
Den Spike is inmiddels weer doorgegaan en plaatst zijn content alweer op de 2e Community na zijn aangekondigde afscheid in Mei 2018 (Zie 1e bericht in dit topic)
1 uur geleden zei Kris:Ongelofelijk jammer!!!! Maar dank voor al je werk dat ik zeeeeeer heb gewaardeerd!! HOPELIJK ZIEN WE JE TOCH NOG EENS TERUG....
Groet, kris
Ik krijg sterk de indruk dat hier niet veel van de laatste berichten zijn gelezen.
Den Spike is inmiddels weer doorgegaan en plaatst zijn content alweer op de 2e Community na zijn aangekondigde afscheid in Mei 2018 (Zie 1e bericht in dit topic)