wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Den Spike gestopt, bedankt voor alles

VorigePage 3 of 4Volgende
2 uur geleden zei Duken:

@Den Spike is weer terug gekomen in de torrentcommunity @Xcobra . Dit bericht is gelukkig weer verouderd. 

Oké gelukkig, bedankt voor de mededeling.

13 uur geleden zei Duken:

@Den Spike is weer terug gekomen in de torrentcommunity @Xcobra . Dit bericht is gelukkig weer verouderd. 

NZB community om precies te zijn ;)

10 uur geleden zei reneetje1969:

NZB community om precies te zijn ;)

Ach ja, excuus :) bedankt voor de aanvulling. 

Den Spike...je was (bent) een topper. We missen je en hopen dat je terugkomt.

groet van Buyuk

Jammer Den ,, jij bent voor de hero  en blijft dat ook ,, 

ik wil je bedanken  voor all je goede software die hebt gepost , al  ben ik wat aan de late  kant en vond net je afscheid ,, 

Edit

ben een beetje grof in de mond maar kan even mijn kwaadheid niet voor mij houden .. 

brein krijgt ons er nooit onder .laat dat een duidelijke boodschap zijn aan alle verraders met Brein erbij  die er rondlopen .. 

1 uur geleden zei mmols4088:

ben een beetje grof in de mond maar kan even mijn kwaadheid niet voor mij houden .. 

Misschien voortaan eerst even wat eerdere reacties lezen, want Den Spike is alweer een hele tijd actief bij TNG. :hyper:

oke ,, mooi ,das goed om te horen ,,, bedankt voor de update . .

den spike is back 2.0 nu blijft den spike met de top unnatendends

Ongelofelijk jammer!!!! Maar dank voor al je werk dat ik zeeeeeer heb gewaardeerd!!

HOPELIJK ZIEN WE JE TOCH NOG EENS TERUG....

Groet,

kris

1 uur geleden zei Kris:

Ongelofelijk jammer!!!! Maar dank voor al je werk dat ik zeeeeeer heb gewaardeerd!! HOPELIJK ZIEN WE JE TOCH NOG EENS TERUG....

Groet, kris

Ik krijg sterk de indruk dat hier niet veel van de laatste berichten zijn gelezen.

Den Spike is inmiddels weer doorgegaan en plaatst zijn content alweer op de 2e Community na zijn aangekondigde afscheid in Mei 2018 (Zie 1e bericht in dit topic)

VorigePage 3 of 4Volgende