Forum vernieuwd van Duken.nl
Citaat van Duken op 18 augustus 2016, 14:32Pffff heel lang verhaal. Daar komt wel een nieuwsbericht voor
Maar we draaien op PHP7 met nieuwe features ivm snelheid. Daarbij is de oude wordpress site doorgestuurd naar het forum.Kan iemand eens testen of alles naar wens werkt en wat er gebeurt als je naar www.duken.nl gaat op bijvoorbeeld zijn telefoon? De cache moet worden gebouwd maar ik ben benieuwd naar jullie gevoel aangaande de snelheid.
Pffff heel lang verhaal. Daar komt wel een nieuwsbericht voor
Maar we draaien op PHP7 met nieuwe features ivm snelheid. Daarbij is de oude wordpress site doorgestuurd naar het forum.
Kan iemand eens testen of alles naar wens werkt en wat er gebeurt als je naar http://www.duken.nl gaat op bijvoorbeeld zijn telefoon? De cache moet worden gebouwd maar ik ben benieuwd naar jullie gevoel aangaande de snelheid.
Citaat van xipher op 18 augustus 2016, 15:491 uur geleden zei Duken:Pffff heel lang verhaal. Daar komt wel een nieuwsbericht voor
Maar we draaien op PHP7 met nieuwe features ivm snelheid. Daarbij is de oude wordpress site doorgestuurd naar het forum.Kan iemand eens testen of alles naar wens werkt en wat er gebeurt als je naar www.duken.nl gaat op bijvoorbeeld zijn telefoon? De cache moet worden gebouwd maar ik ben benieuwd naar jullie gevoel aangaande de snelheid.
Ik merkte vandaag wel enkele problemen en ook een internal server error. Maar dan ben jij denk ik op dat moment bezig geweest.
Wanneer ik op mijn telefoon naar Duken.nl ga dan is de pagina snel geladen. Via mijn eigen computer duurt het behoorlijk lang voordat Duken geladen is, kan bijna een glas cola leeg drinken en een nieuwe halen.
1 uur geleden zei Duken:Pffff heel lang verhaal. Daar komt wel een nieuwsbericht voor
Maar we draaien op PHP7 met nieuwe features ivm snelheid. Daarbij is de oude wordpress site doorgestuurd naar het forum.Kan iemand eens testen of alles naar wens werkt en wat er gebeurt als je naar http://www.duken.nl gaat op bijvoorbeeld zijn telefoon? De cache moet worden gebouwd maar ik ben benieuwd naar jullie gevoel aangaande de snelheid.
Ik merkte vandaag wel enkele problemen en ook een internal server error. Maar dan ben jij denk ik op dat moment bezig geweest.
Wanneer ik op mijn telefoon naar Duken.nl ga dan is de pagina snel geladen. Via mijn eigen computer duurt het behoorlijk lang voordat Duken geladen is, kan bijna een glas cola leeg drinken en een nieuwe halen.
Citaat van Duken op 18 augustus 2016, 15:55Bedankt voor de feedback. Als je bent ingelogd duurt het inderdaad nog langer. Er vind een indexering plaatst ivm upgraden php7. Dat kan even duren
Bedankt voor de feedback. Als je bent ingelogd duurt het inderdaad nog langer. Er vind een indexering plaatst ivm upgraden php7. Dat kan even duren
Citaat van Duken op 18 augustus 2016, 18:40@xipher . De herindexering staat nu op 51%. Morgen ochtend is deze dus klaar en zou alles sneller moeten gaan. Laten we het hopen
@xipher . De herindexering staat nu op 51%. Morgen ochtend is deze dus klaar en zou alles sneller moeten gaan. Laten we het hopen
Citaat van reneetje1969 op 18 augustus 2016, 20:05Is even wennen (zag de Forum knop over het hoofd) maar ziet er verder prima uit. Nog wel traag hier maar dat is wellicht morgen beter.
Is even wennen (zag de Forum knop over het hoofd) maar ziet er verder prima uit. Nog wel traag hier maar dat is wellicht morgen beter.
Citaat van Duken op 18 augustus 2016, 20:159 minuten geleden zei reneetje1969:Is even wennen (zag de Forum knop over het hoofd) maar ziet er verder prima uit. Nog wel traag hier maar dat is wellicht morgen beter.
Ja morgen moet het goed zijn. We zitten nu op "67.97%" herindexering
9 minuten geleden zei reneetje1969:Is even wennen (zag de Forum knop over het hoofd) maar ziet er verder prima uit. Nog wel traag hier maar dat is wellicht morgen beter.
Ja morgen moet het goed zijn. We zitten nu op "67.97%" herindexering
Citaat van reneetje1969 op 18 augustus 2016, 20:16Geduld is een schone zaak
Geduld is een schone zaak