Forum vernieuwd van Duken.nl
Citaat van Duken op 28 juli 2016, 17:25Eindelijk, wel via hulp maar we hebben sinds 19.00 een memcache module met hulp van buitenaf
zelf onvoldoende kennis.
De cache zal ook moeten opbouwen maar ik hoop op een verbeterde snelheid...
Eindelijk, wel via hulp maar we hebben sinds 19.00 een memcache module met hulp van buitenaf zelf onvoldoende kennis.
De cache zal ook moeten opbouwen maar ik hoop op een verbeterde snelheid...
Citaat van Duken op 30 juli 2016, 06:01Nog meer verbeteringen, nu ook SQL optimalisaties. Het forum voelt bij mij echt sneller aan, ik hoop bij jullie ook.
Nog meer verbeteringen, nu ook SQL optimalisaties. Het forum voelt bij mij echt sneller aan, ik hoop bij jullie ook.
Citaat van reneetje1969 op 30 juli 2016, 20:31In verband met verhuizing momenteel even zonder internet maar via 4G van mobiel nu op de laptop online. Heb ook het idee dat de site nu wat sneller is. In het verleden had ik het gevoel dat een pagina nog wel eens bleef hangen maar dat valt me nu een stuk minder op. Goed gedaan Duken
In verband met verhuizing momenteel even zonder internet maar via 4G van mobiel nu op de laptop online. Heb ook het idee dat de site nu wat sneller is. In het verleden had ik het gevoel dat een pagina nog wel eens bleef hangen maar dat valt me nu een stuk minder op. Goed gedaan Duken
Citaat van Duken op 30 juli 2016, 20:48Fijn om te horen! Dat gevoel van het hangen van de pagina had ik ook vaak. Dit kwam door gebrek / geen caching en verkeerde SQL settings. Nu zou het dus snel moeten zijn. Maar eerst kijken hoe de site zich de aankomende week houd.
Fijn om te horen! Dat gevoel van het hangen van de pagina had ik ook vaak. Dit kwam door gebrek / geen caching en verkeerde SQL settings. Nu zou het dus snel moeten zijn. Maar eerst kijken hoe de site zich de aankomende week houd.
Citaat van reneetje1969 op 31 juli 2016, 20:41Ik zal het ook in de gaten houden. Zolang het me niet opvalt zit het meestal wel goed
Ik zal het ook in de gaten houden. Zolang het me niet opvalt zit het meestal wel goed
Citaat van Duken op 10 augustus 2016, 11:29Caching is uit na diversen problemen met de host... die klapte soms en ging offline
Onderzoek volgt....
Caching is uit na diversen problemen met de host... die klapte soms en ging offline
Onderzoek volgt....
Citaat van reneetje1969 op 10 augustus 2016, 19:23Kan je goed merken Duken. Hopelijk heb je het probleem snel boven.
Kan je goed merken Duken. Hopelijk heb je het probleem snel boven.
Citaat van Duken op 10 augustus 2016, 20:18Heel vervelend, nu even op sql optimization en zonder cache. Eerst een paar dagen testen zonder dat de site soms 30 minuten offline is.
Als dit goed werkt dan een andere caching opzoeken.
Ik houd jullie op de hoogte
Enige ervaring nu hoor ik ook graag.
Heel vervelend, nu even op sql optimization en zonder cache. Eerst een paar dagen testen zonder dat de site soms 30 minuten offline is.
Als dit goed werkt dan een andere caching opzoeken.
Ik houd jullie op de hoogte
Enige ervaring nu hoor ik ook graag.