Forum vernieuwd van Duken.nl
Citaat van Duken op 12 februari 2016, 12:331 uur geleden zei xipher:Komt eventueel de chat functie nog terug?
Waarom ook niet, de chat functie is weer actief gemaakt en zichtbaar in het boven menu.
Eventueel is de chat ook te starten via http://www.duken.nl/forums/chat/
1 uur geleden zei xipher:Komt eventueel de chat functie nog terug?
Waarom ook niet, de chat functie is weer actief gemaakt en zichtbaar in het boven menu.
Eventueel is de chat ook te starten via http://www.duken.nl/forums/chat/
Citaat van Duken op 18 februari 2016, 06:05Bah.... Gisteren avond wezen stoeien met de installatie van memcached op de Duken test server. Icm plesk 12 en Ubuntu nog niet gelukt.
Nu moet ik ook zeggen dat dit de eerste keer van van zo een installatie in linux. Maar ik wil hem graag hebben draaien op de productie zodat het forum wat sneller wordt. Soms dan duurt het laden van een actie een seconden of twee.
Hebben jullie daar overigens ook wel eens last van?
Toevallig ook een linux man op het forum?
Bah.... Gisteren avond wezen stoeien met de installatie van memcached op de Duken test server. Icm plesk 12 en Ubuntu nog niet gelukt.
Nu moet ik ook zeggen dat dit de eerste keer van van zo een installatie in linux. Maar ik wil hem graag hebben draaien op de productie zodat het forum wat sneller wordt. Soms dan duurt het laden van een actie een seconden of twee.
Hebben jullie daar overigens ook wel eens last van?
Toevallig ook een linux man op het forum?
Citaat van Duken op 23 februari 2016, 21:56Grote schoonmaak op het forum, oude boards samengevoegd en teksten aangepast. Kijkt weer een stuk beter
Grote schoonmaak op het forum, oude boards samengevoegd en teksten aangepast. Kijkt weer een stuk beter
Citaat van Duken op 2 april 2016, 07:59Weer een schoonmaak, de sub-board "laatste download nieuws" in " algemeen" is weg.
Het laatste download nieuws wat gemaakt word op de nieuwspagina komt nu gewoon in Algemeen. Het oude nieuws is allemaal verhuist naar archief.
![]()
Ik ben ook nog aan het bedenken of het board "De Bazaar" moet blijven of dat we deze ook kunnen onder verdelen. Dat maakt alles wat rustiger, te veel boards is soms ook onnodig
Weer een schoonmaak, de sub-board "laatste download nieuws" in " algemeen" is weg.
Het laatste download nieuws wat gemaakt word op de nieuwspagina komt nu gewoon in Algemeen. Het oude nieuws is allemaal verhuist naar archief.
Ik ben ook nog aan het bedenken of het board "De Bazaar" moet blijven of dat we deze ook kunnen onder verdelen. Dat maakt alles wat rustiger, te veel boards is soms ook onnodig
Citaat van Duken op 30 april 2016, 12:21@THWIT bedankt voor je compliment! Leuk om te horen van een oud vertrouwd lid wat weer even komt buurten
@THWIT bedankt voor je compliment! Leuk om te horen van een oud vertrouwd lid wat weer even komt buurten
Citaat van Duken op 19 juli 2016, 18:38Even wat lopen tweaken met de cache. Het forum zou nu sneller moeten zijn (sinds 1800 uur 19juli). Hoop dat het verschil merkbaar is. Soms moest ik 2 seconden wachten voordat een pagina werd geopend.
Moet nu weer vlot gaan!
Even wat lopen tweaken met de cache. Het forum zou nu sneller moeten zijn (sinds 1800 uur 19juli). Hoop dat het verschil merkbaar is. Soms moest ik 2 seconden wachten voordat een pagina werd geopend.
Moet nu weer vlot gaan!
Citaat van xipher op 21 juli 2016, 10:11Op 19-7-2016 om 20:38 zei Duken:Even wat lopen tweaken met de cache. Het forum zou nu sneller moeten zijn (sinds 1800 uur 19juli). Hoop dat het verschil merkbaar is. Soms moest ik 2 seconden wachten voordat een pagina werd geopend.
Moet nu weer vlot gaan!
Het viel mij vandaag op dat het op enkele momenten nog steeds wel enkele seconden duurt voor dat een pagina is geladen.
Op 19-7-2016 om 20:38 zei Duken:Even wat lopen tweaken met de cache. Het forum zou nu sneller moeten zijn (sinds 1800 uur 19juli). Hoop dat het verschil merkbaar is. Soms moest ik 2 seconden wachten voordat een pagina werd geopend.
Moet nu weer vlot gaan!
Het viel mij vandaag op dat het op enkele momenten nog steeds wel enkele seconden duurt voor dat een pagina is geladen.
Citaat van Duken op 21 juli 2016, 10:16Ja... Helaas. Ik kwam er zelf ook achter
Na x tijd is de cache wat vreemd. Ik ga weer verder zoeken. Jammer... Tijd voor een caching module op php.
Ja... Helaas. Ik kwam er zelf ook achter
Na x tijd is de cache wat vreemd. Ik ga weer verder zoeken. Jammer... Tijd voor een caching module op php.