Forum vernieuwd van Duken.nl
Citaat van reneetje1969 op 4 februari 2016, 20:46
Citaat van Demo op 5 februari 2016, 06:17Gefeliciteerd met jullie nieuwe forum. Dat ziet er mooi uit, ook vanaf mijn Apple iPhone is het forum goed te gebruiken.
Gefeliciteerd met jullie nieuwe forum. Dat ziet er mooi uit, ook vanaf mijn Apple iPhone is het forum goed te gebruiken.
Citaat van Trizomu op 5 februari 2016, 10:21Wat een verandering, op een goede manier, prachtig en mooi.
![]()
De poezen hebben hun werk héél goed gedaan.
Wat een verandering, op een goede manier, prachtig en mooi.
De poezen hebben hun werk héél goed gedaan.
Citaat van Duken op 5 februari 2016, 11:01Haha bedankt, het kosten heel wat katten voer om ze aan het werk te houden, maar het is gelukt!
Spoiler
Haha bedankt, het kosten heel wat katten voer om ze aan het werk te houden, maar het is gelukt!
Citaat van Duken op 6 februari 2016, 05:55Tja er moest ook weer wat leven in de brouwerij. Er komen nog meer vernieuwingen aan voor 2016. Duken.nl, niet alleen voor downloaden, maar ook voor de overige hulp vragen?
Ook leuk je weer te zien wous!
Tja er moest ook weer wat leven in de brouwerij. Er komen nog meer vernieuwingen aan voor 2016. Duken.nl, niet alleen voor downloaden, maar ook voor de overige hulp vragen?
Ook leuk je weer te zien wous!
Citaat van marcelvn op 11 februari 2016, 15:42Ziet er goed uit, ik durf nog niks te beloven maar wie weet zal ik weer wat actiever worden op Duken!
Ziet er goed uit, ik durf nog niks te beloven maar wie weet zal ik weer wat actiever worden op Duken!
Citaat van Duken op 11 februari 2016, 15:5714 minuten geleden zei marcelvn:Ziet er goed uit, ik durf nog niks te beloven maar wie weet zal ik weer wat actiever worden op Duken!
Podverdrie... Alle geweldige oude leden vinden hun weg terug
Welkom back @marcelvn
14 minuten geleden zei marcelvn:Ziet er goed uit, ik durf nog niks te beloven maar wie weet zal ik weer wat actiever worden op Duken!
Podverdrie... Alle geweldige oude leden vinden hun weg terug
Welkom back @marcelvn