Forum vernieuwd van Duken.nl
Citaat van Duken op 4 februari 2016, 12:34Ons foru
m is vernieuwd! We zijn weer helemaal bij en maken gebruik van de laatste features welke beschikbaar zijn voor forums. Naast de forum upgrade zijn we ook verhuist naar een nieuwe server waar de website op draait. Duken.nl is dus weer een stuk vlotter en weer helemaal up-to-date.
Bij de migratie van de server zijn alle 263.382 berichten van het forum meegenomen evenals de 35.000 leden. De statussen, plaatjes en instellingen zijn ook overgezet, er is dus niks verloren gegaan.
De nieuwe functies zijn wat veel om op te noemen, maar ik denk dat veel leden blij zijn met het nieuwe activiteiten overzicht waarbij je wat er binnen het forum speelt. Maar ook zien welke leden zorgen voor de meeste waardering in de afgelopen week, maand of jaar is een fijne toevoeging. Gasten kunnen ook berichten achterlaten en het registeren gaat een stuk makkelijker als hiervoor. Het voelt allemaal gewoon een stuk frisser aan.
Als je problemen of opmerkingen horen we het graag, er valt tenslotte altijd wel wat te verbeteren. Oja, had je het forum al bekeken op je mobiele telefoon?Los van het vernieuwde forum staat op de website op het programma voor vernieuwingen. Daarover later meer.
Ons forum is vernieuwd! We zijn weer helemaal bij en maken gebruik van de laatste features welke beschikbaar zijn voor forums. Naast de forum upgrade zijn we ook verhuist naar een nieuwe server waar de website op draait. Duken.nl is dus weer een stuk vlotter en weer helemaal up-to-date.
Bij de migratie van de server zijn alle 263.382 berichten van het forum meegenomen evenals de 35.000 leden. De statussen, plaatjes en instellingen zijn ook overgezet, er is dus niks verloren gegaan.
De nieuwe functies zijn wat veel om op te noemen, maar ik denk dat veel leden blij zijn met het nieuwe activiteiten overzicht waarbij je wat er binnen het forum speelt. Maar ook zien welke leden zorgen voor de meeste waardering in de afgelopen week, maand of jaar is een fijne toevoeging. Gasten kunnen ook berichten achterlaten en het registeren gaat een stuk makkelijker als hiervoor. Het voelt allemaal gewoon een stuk frisser aan.
Als je problemen of opmerkingen horen we het graag, er valt tenslotte altijd wel wat te verbeteren. Oja, had je het forum al bekeken op je mobiele telefoon?
Los van het vernieuwde forum staat op de website op het programma voor vernieuwingen. Daarover later meer.
Citaat van Duken op 4 februari 2016, 12:57Ikzelf maakte veel gebruik van Tapatalk voor de mobiele site. Tapatalk is nu niet meer actief, het forum heeft een goede responsive site waardoor tapatalk overbodig is geworden. Overigens werd tapatalk ook een beetje naar voren gedrukt op me toestel middels meldingen waar ik niks mee moest.
Ikzelf maakte veel gebruik van Tapatalk voor de mobiele site. Tapatalk is nu niet meer actief, het forum heeft een goede responsive site waardoor tapatalk overbodig is geworden. Overigens werd tapatalk ook een beetje naar voren gedrukt op me toestel middels meldingen waar ik niks mee moest.
Citaat van Duken op 4 februari 2016, 14:04Mooi! Vervanging van tapatalk gevonden door gebruik te maken van de link
http://www.duken.nl/forums/discover/
En die op mijn start scherm gepinnend
Mooi! Vervanging van tapatalk gevonden door gebruik te maken van de link
http://www.duken.nl/forums/discover/
En die op mijn start scherm gepinnend
Citaat van reneetje1969 op 4 februari 2016, 14:05Ziet er op het eerste oog goed uit Duken. Ga het vanavond eens nader bekijken allemaal.
Ziet er op het eerste oog goed uit Duken. Ga het vanavond eens nader bekijken allemaal.
Citaat van Duken op 4 februari 2016, 14:10Bedankt! Op of aanmerkingen hoor ik graag.
Ik denk erover om de wordpress site los te halen en dit over te zetten in het forum. Zodat de handleidingen ook in het forum staan.
Het maken van handleidingen gaat namelijk super in deze editor. Plaatjes kan je dubbelklikken voor extra opties in de editor. Ook erg fijn al zeg ik t zelf.
Urls Zijn zojuist ook aangepast en verkost. Zonder als dit index.PHP meuk
Bedankt! Op of aanmerkingen hoor ik graag.
Ik denk erover om de wordpress site los te halen en dit over te zetten in het forum. Zodat de handleidingen ook in het forum staan.
Het maken van handleidingen gaat namelijk super in deze editor. Plaatjes kan je dubbelklikken voor extra opties in de editor. Ook erg fijn al zeg ik t zelf.
Urls Zijn zojuist ook aangepast en verkost. Zonder als dit index.PHP meuk
Citaat van Rikkert. op 4 februari 2016, 15:40Ziet er goed uit.
Kleine opmerking, die stomme @#$%^&*&^%$ witregels tussen tekst wordt ik nu al gek van
Ziet er goed uit.
Kleine opmerking, die stomme @#$%^&*&^%$ witregels tussen tekst wordt ik nu al gek van
Citaat van Duken op 4 februari 2016, 15:44Hahahahah dag heb ik ook. Bij elke enter krijg je een wit tegel. Na het typen kan ik de boel weer controleren
Even wennen dus
Hahahahah dag heb ik ook. Bij elke enter krijg je een wit tegel. Na het typen kan ik de boel weer controleren
Even wennen dus
Citaat van Duken op 4 februari 2016, 15:45Ik werk trouwens in Chrome en krijg ook van die mooie popups bij meldingen. Een soort browser popup rechtsonder. Toffe toevoeging
Ik werk trouwens in Chrome en krijg ook van die mooie popups bij meldingen. Een soort browser popup rechtsonder. Toffe toevoeging
Citaat van reneetje1969 op 4 februari 2016, 20:10Popups verschijnen ook in Firefox. Leuke feature.
Popups verschijnen ook in Firefox. Leuke feature.