Newsconnection moet van 'Hannes3', 'QoQ' en 'Bassie10' gegevens overdragen aan Brein
Citaat van reneetje1969 op 22 januari 2017, 21:45Maakt niet uit. Ook andere usenet providers zullen na een uitspraak van de rechter de gegevens moeten vrijgeven.
Maakt niet uit. Ook andere usenet providers zullen na een uitspraak van de rechter de gegevens moeten vrijgeven.
Citaat van William op 15 februari 2017, 08:2312 uur geleden zei Gast happy123:wat is een goede vpn
Een goede VPN is die van Private Internet Access, goedkoop en betrouwbaar. Zie de handleiding:
12 uur geleden zei Gast happy123:wat is een goede vpn
Een goede VPN is die van Private Internet Access, goedkoop en betrouwbaar. Zie de handleiding:
Citaat van WhoKnowsIT op 15 februari 2017, 10:26Ik merk ook dat er minder downloads nog werken of minder backup links bij komen op spotnet erg vervelend...
Ik ben echt iemand die dol is op series, nu lees ik vaker dat de torrents wat meer terugkomen maar dat gebruik ik al jaaaren niet meer...
En ik heb weleens geprobeerd maar kon altijd maar weinig dingen vinden met NL subs...
Kan iemand mij wat meer info geven hierover waar ik torrents kan vinden met nl subs? Als niet in dit forum gezegd kan worden dan misschien in PB?
Thanks.. Vind echt klote dat spotnet nu ook achteruit gaat Na FTD heb ik nooit een betere alternatief kunnen vinden helaas.
Ik merk ook dat er minder downloads nog werken of minder backup links bij komen op spotnet erg vervelend...
Ik ben echt iemand die dol is op series, nu lees ik vaker dat de torrents wat meer terugkomen maar dat gebruik ik al jaaaren niet meer...
En ik heb weleens geprobeerd maar kon altijd maar weinig dingen vinden met NL subs...
Kan iemand mij wat meer info geven hierover waar ik torrents kan vinden met nl subs? Als niet in dit forum gezegd kan worden dan misschien in PB?
Thanks.. Vind echt klote dat spotnet nu ook achteruit gaat Na FTD heb ik nooit een betere alternatief kunnen vinden helaas.
Citaat van Duken op 15 februari 2017, 11:05Helaas heel herkenbaar @WhoKnowsIT.
Had je al eens gekeken op place2home? Daar is de content te vinden van Nederlanders met ondertiteling en welke wel beschikbaar is in tegenstelling tot Spotnet.
Helaas heel herkenbaar @WhoKnowsIT.
Had je al eens gekeken op place2home? Daar is de content te vinden van Nederlanders met ondertiteling en welke wel beschikbaar is in tegenstelling tot Spotnet.
Citaat van Demo op 5 juni 2017, 14:13Op 2017-2-15 om 12:05 zei Duken:Helaas heel herkenbaar @WhoKnowsIT.
P2H website is bereikbaar, maar registratieform laad niet. Zijn ze (tijdelijk) gestopt met nieuwe leden?
Op 2017-2-15 om 12:05 zei Duken:Helaas heel herkenbaar @WhoKnowsIT.
P2H website is bereikbaar, maar registratieform laad niet. Zijn ze (tijdelijk) gestopt met nieuwe leden?
Citaat van Meh Meh op 5 juni 2017, 17:132 uur geleden zei Gast Ger:P2H website is bereikbaar, maar registratieform laad niet. Zijn ze (tijdelijk) gestopt met nieuwe leden?
Als je geen proxy of VPN gebruikt, moet het wel werken. Mogelijk heeft het met je browser instellingen te maken.
Probeer een andere browser, Firefox, Chrome, IE, Edge, etc.
2 uur geleden zei Gast Ger:P2H website is bereikbaar, maar registratieform laad niet. Zijn ze (tijdelijk) gestopt met nieuwe leden?
Als je geen proxy of VPN gebruikt, moet het wel werken. Mogelijk heeft het met je browser instellingen te maken.
Probeer een andere browser, Firefox, Chrome, IE, Edge, etc.