do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Newsconnection moet van 'Hannes3', 'QoQ' en 'Bassie10' gegevens overdragen aan Brein

VorigePage 6 of 7Volgende

is het nu nog wel verstandig om met newsconnection te blijven werken ?

Maakt niet uit. Ook andere usenet providers zullen na een uitspraak van de rechter de gegevens moeten vrijgeven.

Spoiler

gewoon doorgaan overal overal waar de meisjes zijn waar de meisjes zijn

wat is een goede vpn

12 uur geleden zei Gast happy123:

wat is een goede vpn

Een goede VPN is die van Private Internet Access, goedkoop en betrouwbaar. Zie de handleiding:

Ik merk ook dat er minder downloads nog werken of minder backup links bij komen op spotnet erg vervelend...

Ik ben echt iemand die dol is op series, nu lees ik vaker dat de torrents wat meer terugkomen maar dat gebruik ik al jaaaren niet meer...

En ik heb weleens geprobeerd maar kon altijd maar weinig dingen vinden met NL subs...

Kan iemand mij wat meer info geven hierover waar ik torrents kan vinden met nl subs? Als niet in dit forum gezegd kan worden dan misschien in PB?

Thanks.. Vind echt klote dat spotnet nu ook achteruit gaat Na FTD heb ik nooit een betere alternatief kunnen vinden helaas.

Helaas heel herkenbaar @WhoKnowsIT.

Had je al eens gekeken op place2home? Daar is de content te vinden van Nederlanders met ondertiteling en welke wel beschikbaar is in tegenstelling tot Spotnet. 

Op 2017-2-15 om 12:05 zei Duken:

Helaas heel herkenbaar @WhoKnowsIT.

Had je al eens gekeken op place2home? Daar is de content te vinden van Nederlanders met ondertiteling en welke wel beschikbaar is in tegenstelling tot Spotnet. 

P2H website is bereikbaar, maar registratieform laad niet. Zijn ze (tijdelijk) gestopt met nieuwe leden?

2 uur geleden zei Gast Ger:

P2H website is bereikbaar, maar registratieform laad niet. Zijn ze (tijdelijk) gestopt met nieuwe leden?

Als je geen proxy of VPN gebruikt, moet het wel werken. Mogelijk heeft het met je browser instellingen te maken.
Probeer een andere browser, Firefox, Chrome, IE, Edge, etc.

Hier werkt place2home ook gewoon. (gelukkig maar, de spots op spotnet zijn treurig)

VorigePage 6 of 7Volgende