Newsconnection moet van 'Hannes3', 'QoQ' en 'Bassie10' gegevens overdragen aan Brein
Citaat van Duken op 3 januari 2017, 21:30Volgens mij heeft Tweakers.net daar ooit een artikel over geschreven, maar stichting brein zou het volgens mij wel deels moeten afdragen. Maar of ze dat doen
Volgens mij heeft Tweakers.net daar ooit een artikel over geschreven, maar stichting brein zou het volgens mij wel deels moeten afdragen. Maar of ze dat doen
Citaat van joe op 3 januari 2017, 21:39allemaal veel bangmakerij en wat krijgen ze terug dat uilskuiken gewoon t effect wat ik al op gehoopt en verwacht had heil hydra!hahaha
al wil ik t eerst nog eens allemaal zien in de krant dat de veroordelingen ook werkelijk zijn uitgesproken,ik kan vandaag ook een dik topic schrijven over wat ik graag zou hebben ,maar dat wil nog niet zeggen of ik bluf of je overbluf spel is het en dat doet hij hij heeft zijn sionnen die overal lezen zo komt hij aan info ook gewoon een pannekoek die veel harder moet werken om een paar jongetjes te stoppen waar alweer 50 nieuwe bloempollen uitkomen !
allemaal veel bangmakerij en wat krijgen ze terug dat uilskuiken gewoon t effect wat ik al op gehoopt en verwacht had heil hydra!hahaha
al wil ik t eerst nog eens allemaal zien in de krant dat de veroordelingen ook werkelijk zijn uitgesproken,ik kan vandaag ook een dik topic schrijven over wat ik graag zou hebben ,maar dat wil nog niet zeggen of ik bluf of je overbluf spel is het en dat doet hij hij heeft zijn sionnen die overal lezen zo komt hij aan info ook gewoon een pannekoek die veel harder moet werken om een paar jongetjes te stoppen waar alweer 50 nieuwe bloempollen uitkomen !
Citaat van Demo op 10 januari 2017, 17:49nadat hun weg zijn niks fatsoendelijks meer te vinden...helaas..
iemand optie voor vervanger van bv hannes op spotnet..
ik betaal gewoon iedere maand netjes ..is er niks meer normaals vanaf te halenm ga ik dr tog mee stoppen hoe jammer t ook is dan
nadat hun weg zijn niks fatsoendelijks meer te vinden...helaas..
ik betaal gewoon iedere maand netjes ..is er niks meer normaals vanaf te halenm ga ik dr tog mee stoppen hoe jammer t ook is dan
Citaat van reneetje1969 op 10 januari 2017, 20:162 uur geleden zei Gast joker38:nadat hun weg zijn niks fatsoendelijks meer te vinden...helaas..
Ho ho ho, even wat recht zetten. Spotnet is een gratis programma waar je alles gratis van kan downloaden. Het enige waar je hooguit voor betaalt is een abonnementje op een payserver zodat je toegang hebt tot het usenet. Spotnet is niets anders dan een indexeringsprogramma van data wat op het usenet geplaatst wordt en op Spotnet wordt aangemeld. Naast Spotnet heb je ook nog Newzbin, dat is een soortgelijk programma en kan je hier downloaden. Eenmaal geregistreerd is er ook een webvariant van Newzbin beschikbaar. Naast het spotten van spots op Spotnet zijn de diverse spotter vaak ook actief op hun eigen fora. Daar melden ze ook hun posts aan en na een bedankje krijg je daar de referentie naar de betreffende post op het usenet te zien zodat je hem rechtstreeks daar vandaan kan downloaden. Hannes spotte veel werk van de release groep QoQ maar door omstandigheden zal die zich de komende tijd wat gedeisd houden lijkt mij. Echter zijn de spots van QoQ nog steeds te downloaden. Echter niet allemaal meer van Spotnet maar nog wel van bepaalde fora. Zie ook het genoemde forum eerder genoemd in dit topic.
2 uur geleden zei Gast joker38:nadat hun weg zijn niks fatsoendelijks meer te vinden...helaas..
Ho ho ho, even wat recht zetten. Spotnet is een gratis programma waar je alles gratis van kan downloaden. Het enige waar je hooguit voor betaalt is een abonnementje op een payserver zodat je toegang hebt tot het usenet. Spotnet is niets anders dan een indexeringsprogramma van data wat op het usenet geplaatst wordt en op Spotnet wordt aangemeld. Naast Spotnet heb je ook nog Newzbin, dat is een soortgelijk programma en kan je hier downloaden. Eenmaal geregistreerd is er ook een webvariant van Newzbin beschikbaar. Naast het spotten van spots op Spotnet zijn de diverse spotter vaak ook actief op hun eigen fora. Daar melden ze ook hun posts aan en na een bedankje krijg je daar de referentie naar de betreffende post op het usenet te zien zodat je hem rechtstreeks daar vandaan kan downloaden. Hannes spotte veel werk van de release groep QoQ maar door omstandigheden zal die zich de komende tijd wat gedeisd houden lijkt mij. Echter zijn de spots van QoQ nog steeds te downloaden. Echter niet allemaal meer van Spotnet maar nog wel van bepaalde fora. Zie ook het genoemde forum eerder genoemd in dit topic.
Citaat van Duken op 10 januari 2017, 20:56@reneetje1969 mooi vertelt! Amen
@reneetje1969 mooi vertelt! Amen
Citaat van joe op 11 januari 2017, 01:07mooi uitgeslapen!!! altijd dat gepraat er is nix meer ,maar dan doe je iets fout is mijn mening ,veel suc6 rennetje verteld je al wat dat heel veel duidelijkheid moet geven er is genoeg maar laat t zo,er is nix meer klopt.
mooi uitgeslapen!!! altijd dat gepraat er is nix meer ,maar dan doe je iets fout is mijn mening ,veel suc6 rennetje verteld je al wat dat heel veel duidelijkheid moet geven er is genoeg maar laat t zo,er is nix meer klopt.
Citaat van Demo op 15 januari 2017, 22:34Brein is inderdaad de boel flink aan het verzieken.
Maar hoe hard ze het ook blijven proberen..er zullen altijd mensen blijven die blijven posten.
Brein is een organisatie met een geheime agenda, ik zou wel eens willen weten hoeveel mensen die er bij brein werken zelf ooit eens betaald hebben voor een film lol.
Daarbij komt ook nog dat meer dan de helft van nederland betaald voor zijn Usenet Provider en een gedeelte van dit geld in de staatskas terecht komt.
Dit gaat ook om Miljoenen Euros en door de acties van brein zullen veel mensen ook hun abbonement op usenet opzeggen.
Ondanks alle moeite van brein zal dit een strijd zijn die ze nooit kunnen winnen.
Lang leve alle posters die nog steeds dapper door gaan met posten.
Laat je niet klein krijgen door brein.
Denk eraan Stichting brein kan niks tegen je beginnen als ze niks over je weten!!
1 deel zo weinig mogelijk info over jezelf
2 gebruik niet te vaak dezelfde naam.
3 Geef Alles wat je post een (fake) Naam En spot hem vervolgens met de echte naam.
4 Gebruik software om je IP Adres af te schermen.
Ik moedig ieder poster aan om door te gaan met posten met de bovenstaande tips.
Ik wens dan ook alle Posters veel succes in de toekomst.
Brein is inderdaad de boel flink aan het verzieken.
Maar hoe hard ze het ook blijven proberen..er zullen altijd mensen blijven die blijven posten.
Brein is een organisatie met een geheime agenda, ik zou wel eens willen weten hoeveel mensen die er bij brein werken zelf ooit eens betaald hebben voor een film lol.
Daarbij komt ook nog dat meer dan de helft van nederland betaald voor zijn Usenet Provider en een gedeelte van dit geld in de staatskas terecht komt.
Dit gaat ook om Miljoenen Euros en door de acties van brein zullen veel mensen ook hun abbonement op usenet opzeggen.
Ondanks alle moeite van brein zal dit een strijd zijn die ze nooit kunnen winnen.
Lang leve alle posters die nog steeds dapper door gaan met posten.
Laat je niet klein krijgen door brein.
Denk eraan Stichting brein kan niks tegen je beginnen als ze niks over je weten!!
1 deel zo weinig mogelijk info over jezelf
2 gebruik niet te vaak dezelfde naam.
3 Geef Alles wat je post een (fake) Naam En spot hem vervolgens met de echte naam.
4 Gebruik software om je IP Adres af te schermen.
Ik moedig ieder poster aan om door te gaan met posten met de bovenstaande tips.
Ik wens dan ook alle Posters veel succes in de toekomst.