Place2home.net schikt met stichting Brein en is offline
Citaat van rentry1 op 6 september 2018, 16:26Oke tijd voor next level downloaden,.
Besloten groepen niet te groot achter een VPN.
Brein zal geen succesboeken om achter usenet aan te gaan,
je kunt namelijk niet iemand aansprakelijk stellen voor een ander zijn daden en download gedrag.
Oke tijd voor next level downloaden,.
Besloten groepen niet te groot achter een VPN.
Brein zal geen succesboeken om achter usenet aan te gaan,
je kunt namelijk niet iemand aansprakelijk stellen voor een ander zijn daden en download gedrag.
Citaat van Duken op 6 september 2018, 17:158 uur geleden zei Meh Meh:Partners mailen mij en smeken of ik banners wil verwijderen. Van gewone, legale usenet informatie websites.
Dat is raar. Uitleggen mag nog steeds, de computer bladen staan er ook vol mee. Informatie geven mag ook. Al wordt het wel steeds lastiger wat nou niet meer precies mag. Linken naar content mag bijvoorbeeld niet, naar sites nog wel. Maar partners die banners weg willen... Raar...
49 minuten geleden zei rentry1:Oke tijd voor next level downloaden,.
Dat zal inderdaad nog blijven gaan en altijd blijven werken. Maar voor de huis tuin en keuken downloaders wordt dit steeds moeilijker.
8 uur geleden zei Meh Meh:Partners mailen mij en smeken of ik banners wil verwijderen. Van gewone, legale usenet informatie websites.
Dat is raar. Uitleggen mag nog steeds, de computer bladen staan er ook vol mee. Informatie geven mag ook. Al wordt het wel steeds lastiger wat nou niet meer precies mag. Linken naar content mag bijvoorbeeld niet, naar sites nog wel. Maar partners die banners weg willen... Raar...
49 minuten geleden zei rentry1:Oke tijd voor next level downloaden,.
Dat zal inderdaad nog blijven gaan en altijd blijven werken. Maar voor de huis tuin en keuken downloaders wordt dit steeds moeilijker.
Citaat van Duken op 6 september 2018, 17:44Next level, dan denk ik aan downloaden via tor browser of diep in release groepen ergens op moeilijke plekken. Niet het simpele "jip en janneke downloaden".
Next level, dan denk ik aan downloaden via tor browser of diep in release groepen ergens op moeilijke plekken. Niet het simpele "jip en janneke downloaden".
Citaat van cookiesmonster op 6 september 2018, 18:31Ik ga maar weer eens kijken naar seedboxen
Ik ga maar weer eens kijken naar seedboxen
Citaat van reneetje1969 op 6 september 2018, 18:5621 uur geleden zei Duken:Je bedoelt dat de beheerder van place2home ook de eigenaar was van newsconnection? Dat hoor je ook niet vaak, of eigenlijk nooit dat een beheerder ook een usenet dienst draait.
Maar dan kan ik het bericht uit Tweakers ook begrijpen, Brein wilt achter die usenet dienst aan.
Weet niet precies hoe het zit maar dat er een duidelijke connectie tussen die 2 is was bij de insiders altijd wel bekend.
21 uur geleden zei Duken:Je bedoelt dat de beheerder van place2home ook de eigenaar was van newsconnection? Dat hoor je ook niet vaak, of eigenlijk nooit dat een beheerder ook een usenet dienst draait.
Maar dan kan ik het bericht uit Tweakers ook begrijpen, Brein wilt achter die usenet dienst aan.
Weet niet precies hoe het zit maar dat er een duidelijke connectie tussen die 2 is was bij de insiders altijd wel bekend.
Citaat van Meh Meh op 7 september 2018, 08:1714 uur geleden zei Duken:Dat is raar. Uitleggen mag nog steeds, de computer bladen staan er ook vol mee. Informatie geven mag ook. Al wordt het wel steeds lastiger wat nou niet meer precies mag. Linken naar content mag bijvoorbeeld niet, naar sites nog wel. Maar partners die banners weg willen... Raar...
![]()
Het enige wat ze erover willen zeggen is dat hun juridische afdeling ze aanraadt om banners en links te verwijderen.
Met name op place2home.com, moest ik veel aanpassen. Doodsimpele website vol taalfouten, nog geen 150 bezoekers per dag.
Ze weten dat het slechts informatief is maar toch zijn ze bang dat hun diensten geassocieerd worden met place2home.net.
14 uur geleden zei Duken:Dat is raar. Uitleggen mag nog steeds, de computer bladen staan er ook vol mee. Informatie geven mag ook. Al wordt het wel steeds lastiger wat nou niet meer precies mag. Linken naar content mag bijvoorbeeld niet, naar sites nog wel. Maar partners die banners weg willen... Raar...
![]()
Het enige wat ze erover willen zeggen is dat hun juridische afdeling ze aanraadt om banners en links te verwijderen.
Met name op place2home.com, moest ik veel aanpassen. Doodsimpele website vol taalfouten, nog geen 150 bezoekers per dag.
Ze weten dat het slechts informatief is maar toch zijn ze bang dat hun diensten geassocieerd worden met place2home.net.
Citaat van abu40 op 7 september 2018, 18:54Op 5-9-2018 om 22:55 zei Duken:Je bedoelt dat de beheerder van place2home ook de eigenaar was van newsconnection? Dat hoor je ook niet vaak, of eigenlijk nooit dat een beheerder ook een usenet dienst draait.
Ook hier eigenaar een usenet dienst (ssl news)
Eigenaar opgepakt en ssl news offline
Op 5-9-2018 om 22:55 zei Duken:Je bedoelt dat de beheerder van place2home ook de eigenaar was van newsconnection? Dat hoor je ook niet vaak, of eigenlijk nooit dat een beheerder ook een usenet dienst draait.
Ook hier eigenaar een usenet dienst (ssl news)
Eigenaar opgepakt en ssl news offline
Citaat van Vinny op 9 september 2018, 08:55Blijkbaar nieuw forum opgestart.
Iceword.online.
Geen VPN registratie toegelaten!
Waarschijnlijk opgestart door Brein om zo potentiële downloaders te vatten?
Blijkbaar nieuw forum opgestart.
Iceword.online.
Geen VPN registratie toegelaten!
Waarschijnlijk opgestart door Brein om zo potentiële downloaders te vatten?
Citaat van Gunner op 11 september 2018, 06:30On 9/9/2018 at 10:55 AM, Vinny said:Waarschijnlijk opgestart door Brein om zo potentiële downloaders te vatten?
Hoe zie jij dat voor je dan? Een registratie op een forum is nog geen bewijs voor downloaden.
On 9/9/2018 at 10:55 AM, Vinny said:Waarschijnlijk opgestart door Brein om zo potentiële downloaders te vatten?
Hoe zie jij dat voor je dan? Een registratie op een forum is nog geen bewijs voor downloaden.