Place2home.net schikt met stichting Brein en is offline
Citaat van Consult op 31 augustus 2018, 11:13Idd heel erg jammer, ook voor de andere sites die synchroon zijn gestopt, zal de shout van P2H missen met alle gekkigheden en natuurlijk suus1974, nat, onzejongen, Melvin, Henniev en alle anderen....
Idd heel erg jammer, ook voor de andere sites die synchroon zijn gestopt, zal de shout van P2H missen met alle gekkigheden en natuurlijk suus1974, nat, onzejongen, Melvin, Henniev en alle anderen....
Citaat van easyronny op 1 september 2018, 11:47Zou de hele P2H website niet op usenet gezet kunnen worden zodat starters gelijk een goed begin hebben.....
Als men dan ook de site P2U van Jet li er gelijk bij zet dan wordt het vechten tegen de bierkade
Of volgt er dan een takedown ;-D
Zou de hele P2H website niet op usenet gezet kunnen worden zodat starters gelijk een goed begin hebben.....
Als men dan ook de site P2U van Jet li er gelijk bij zet dan wordt het vechten tegen de bierkade
Of volgt er dan een takedown ;-D
Citaat van William op 3 september 2018, 10:00Brein wil nu ook al usenet-abonnementen gaan aanpakken. Zie het bericht op Tweakers.
Het wordt echt steeds gekker daar.
Brein wil nu ook al usenet-abonnementen gaan aanpakken. Zie het bericht op Tweakers.
Citaat van cookiesmonster op 5 september 2018, 09:53Zeer vervelend wat er allemaal gebeurt. Ik ging graag naar P2H om series of films op te halen met NL subs.
Waar moet ik nu heen?Ik ga binnenkort maar eens kijken naar een usenet provider buiten nederland.
Volgens mij heeft BREIN daar nog geen grip op.Suggestie zijn welkom!
Zeer vervelend wat er allemaal gebeurt. Ik ging graag naar P2H om series of films op te halen met NL subs.
Waar moet ik nu heen?
Ik ga binnenkort maar eens kijken naar een usenet provider buiten nederland.
Volgens mij heeft BREIN daar nog geen grip op.
Suggestie zijn welkom!
Citaat van hazewind op 5 september 2018, 17:42denk dat usenet het ver gehad heeft, zoek een leuke site op om te chatten en muziek te luisteren.
denk dat usenet het ver gehad heeft, zoek een leuke site op om te chatten en muziek te luisteren.
Citaat van zomersla op 5 september 2018, 18:2041 minuten geleden zei hazewind:denk dat usenet het ver gehad heeft, zoek een leuke site op om te chatten en muziek te luisteren.
deze is nog in de lucht:
elitenzb.info
41 minuten geleden zei hazewind:denk dat usenet het ver gehad heeft, zoek een leuke site op om te chatten en muziek te luisteren.
deze is nog in de lucht:
elitenzb.info
Citaat van reneetje1969 op 5 september 2018, 18:43Op 3-9-2018 om 12:00 zei Monkie:Brein wil nu ook al usenet-abonnementen gaan aanpakken. Zie het bericht op Tweakers.
In dit geval alleen Newsconnection omdat het dezelfde eigenaar betreft.
Op 3-9-2018 om 12:00 zei Monkie:Brein wil nu ook al usenet-abonnementen gaan aanpakken. Zie het bericht op Tweakers.
In dit geval alleen Newsconnection omdat het dezelfde eigenaar betreft.
Citaat van Duken op 5 september 2018, 20:552 uur geleden zei reneetje1969:In dit geval alleen Newsconnection omdat het dezelfde eigenaar betreft.
Je bedoelt dat de beheerder van place2home ook de eigenaar was van newsconnection? Dat hoor je ook niet vaak, of eigenlijk nooit dat een beheerder ook een usenet dienst draait.
Maar dan kan ik het bericht uit Tweakers ook begrijpen, Brein wilt achter die usenet dienst aan.
2 uur geleden zei reneetje1969:In dit geval alleen Newsconnection omdat het dezelfde eigenaar betreft.
Je bedoelt dat de beheerder van place2home ook de eigenaar was van newsconnection? Dat hoor je ook niet vaak, of eigenlijk nooit dat een beheerder ook een usenet dienst draait.
Maar dan kan ik het bericht uit Tweakers ook begrijpen, Brein wilt achter die usenet dienst aan.
Citaat van Meh Meh op 6 september 2018, 08:5512 uur geleden zei Duken:Maar dan kan ik het bericht uit Tweakers ook begrijpen, Brein wilt achter die usenet dienst aan.
Partners mailen mij en smeken of ik banners wil verwijderen. Van gewone, legale usenet informatie websites.
1 Duitse, 1 uit de VS. Juridisch gedoe. Ze schijten peuken voor brein.
12 uur geleden zei Duken:Maar dan kan ik het bericht uit Tweakers ook begrijpen, Brein wilt achter die usenet dienst aan.
Partners mailen mij en smeken of ik banners wil verwijderen. Van gewone, legale usenet informatie websites.
1 Duitse, 1 uit de VS. Juridisch gedoe. Ze schijten peuken voor brein.