Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Berichtshistorie: reneetje1969
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
haha, ben geen photoshopper hoor Duken. Gebruik het heel af en toe of afbeeldingen vrijstaand te mak …In: Server en forum migratie 4 februari 2016
9 jaar geleden
Zit schaduwrandje om logo. Dat maakt het wat lastiger. Wellicht dat ik deze nog weg kan halen. Event …In: Server en forum migratie 4 februari 2016
9 jaar geleden
9 jaar geleden
9 jaar geleden
Download minnend Nederland gaat inderdaad een onzekere periode tegemoet. Het zit momenteel een beetj …In: Downloaden in 2016, kan dat nog wel?
9 jaar geleden
De enige reden dat ik in dit wereldje zit is om mensen te helpen en blij te maken. Daar doe ik het a …In: Bedankt. Ontzettend bedankt.
9 jaar geleden
Blijft nog even afwachten of de ISP's hieraan gaan meewerken. Maar zorgelijk is het wel.In: Filmbedrijven willen met illegale downloaders schikken voor 150 euro
9 jaar geleden
De makers van Popcorn Time zijn alweer bezig met een nieuw project gebaseerd op Popcorn Time: Butter …In: Popcorn time
10 jaar geleden
Is versie 2.2.0.23071 Maar daardoor niet minder interessant. Thanks Duken.In: Utorrent gaat gebruikers geld vragen
10 jaar geleden
Deze Qbittorrent is een vrij nieuwe torrentclient. Ik zie deze de laatste tijd steeds meer opduiken …In: Utorrent gaat gebruikers geld vragen
10 jaar geleden
Auteursrechthebbenden staan totaal niet open voor alle nieuwe ontwikkelingen. Ze willen het liefst d …In: Stichting BREIN begint aanval op mediaboxen
10 jaar geleden
10 jaar geleden