Newsconnection moet van 'Hannes3', 'QoQ' en 'Bassie10' gegevens overdragen aan Brein
Citaat van William op 13 december 2016, 15:12Ja dat is waar Henkjan. Maar de gegevens die lagen bij Extremeusenet kan Brein natuurlijk wel de goede kant op wijzen om de uploaders op te sporen.
![]()
Ja dat is waar Henkjan. Maar de gegevens die lagen bij Extremeusenet kan Brein natuurlijk wel de goede kant op wijzen om de uploaders op te sporen.
Citaat van Demo op 14 december 2016, 09:22Zielig voor de betreffende uploaders.
Lichtpuntje is dat dit misschien eindelijk de professionalisering van de Nederlandse downloadscene in gang zet..
Hannes3 postte bijvoorbeeld nog divx rips...
Ik verwacht dan ook niet dat ze hun usenetprovider in bitcoins betaalden en een VPN gebruikten om content te uploaden
Zielig voor de betreffende uploaders.
Lichtpuntje is dat dit misschien eindelijk de professionalisering van de Nederlandse downloadscene in gang zet..
Hannes3 postte bijvoorbeeld nog divx rips...
Ik verwacht dan ook niet dat ze hun usenetprovider in bitcoins betaalden en een VPN gebruikten om content te uploaden
Citaat van joe op 15 december 2016, 18:36ik hoop toch echt vanuit mijn hart dat de mensen zich niet al te angstig maken want er zijn god weet hoe veel uppers op ik weet niet welke hoevelen plekken ,mijn visie blijft vechten en doorgaan die kuik maakt er een sport van ,nou laten er nou mensen zijn die beter zijn dan hem in die sport dan komen we een heel eind!!! ... ik hoop dat de kuiken eens ergens mensen gaat vervelen die ouwe mensen etc via hun gegevens zitten te hacke laat hem dat eens doen miljoenen andere dingen wat de beste man kan doen ,maar normaal doen ho maar!!,..ik heb t gehad met tk ,en zijn visie ,hij zal stof bijtten ook al haalt hij er nog zoveel uit de lucht dan komt er ergens wel een goede nieuwe ,en hij moet eens nadenken in plaats van alleen te denken is ook kunst!! leve een vrije internet!!
ik hoop toch echt vanuit mijn hart dat de mensen zich niet al te angstig maken want er zijn god weet hoe veel uppers op ik weet niet welke hoevelen plekken ,mijn visie blijft vechten en doorgaan die kuik maakt er een sport van ,nou laten er nou mensen zijn die beter zijn dan hem in die sport dan komen we een heel eind!!! ... ik hoop dat de kuiken eens ergens mensen gaat vervelen die ouwe mensen etc via hun gegevens zitten te hacke laat hem dat eens doen miljoenen andere dingen wat de beste man kan doen ,maar normaal doen ho maar!!,..ik heb t gehad met tk ,en zijn visie ,hij zal stof bijtten ook al haalt hij er nog zoveel uit de lucht dan komt er ergens wel een goede nieuwe ,en hij moet eens nadenken in plaats van alleen te denken is ook kunst!! leve een vrije internet!!
Citaat van Zombymario op 15 december 2016, 18:45Heel erg jammer voor QoQ en hannes3, de hadden vaak gewoon goede releases en ondertiteling.
Je kan echt merken dat het na de val van FTD echt met nieuwsgroepen echt hard achteruit is gegaan.
Heel erg jammer voor QoQ en hannes3, de hadden vaak gewoon goede releases en ondertiteling.
Je kan echt merken dat het na de val van FTD echt met nieuwsgroepen echt hard achteruit is gegaan.
Citaat van Duken op 16 december 2016, 06:40Maar wat ik mij nog af vraag, zijn ze ook daadwerkelijk echt gestopt? Brein is ze op het spoor maar ze zijn volgens mij nog niet opgepakt.
Gaan ze niet vrolijk door met posten?
Maar wat ik mij nog af vraag, zijn ze ook daadwerkelijk echt gestopt? Brein is ze op het spoor maar ze zijn volgens mij nog niet opgepakt.
Gaan ze niet vrolijk door met posten?
Citaat van Demo op 16 december 2016, 13:39Ook ik heb de afgelopen jaren veel plezier beleefd aan de activiteiten van genoemde spotters. Mocht het tot een veroordeling komen dan ben ik bereid te doneren.
Ook ik heb de afgelopen jaren veel plezier beleefd aan de activiteiten van genoemde spotters. Mocht het tot een veroordeling komen dan ben ik bereid te doneren.
Citaat van Duken op 19 december 2016, 07:48Helaas, hannes 3 is officieel gestopt zo lees ik op een NZB fora. Natuurlijk erg begrijpelijk na de acties van Brein. We zullen dus geen nieuwe posts meer zien van Hannes.
Helaas, hannes 3 is officieel gestopt zo lees ik op een NZB fora. Natuurlijk erg begrijpelijk na de acties van Brein. We zullen dus geen nieuwe posts meer zien van Hannes.
Citaat van reneetje1969 op 19 december 2016, 21:09Das k#t...
Das k#t...