Oude rot stelt zich voor.
Citaat van ShadowMaster op 26 oktober 2017, 19:51Zojuist zei poeloe666:Daar wordt je ook niet blij van, en alles gratis ook weg, het wordt er allemaal niet beter op
nee het gaat ineens heel hard, maar was wel aangekondigd door iets weet niet meer wat maar staat hier wel ergens op de site , denk dat het daar ook mee te maken heeft ben ik bang even kijken of ik het nog kan vinden op de site
Zojuist zei poeloe666:Daar wordt je ook niet blij van, en alles gratis ook weg, het wordt er allemaal niet beter op
nee het gaat ineens heel hard, maar was wel aangekondigd door iets weet niet meer wat maar staat hier wel ergens op de site , denk dat het daar ook mee te maken heeft ben ik bang even kijken of ik het nog kan vinden op de site
Citaat van ShadowMaster op 26 oktober 2017, 19:52ik denk dat het hier ook mee te maken heeeft die hebben aangekondigd om in oktober er hard tegen aan te gaan, misschien doen hun wel brein informeren omdat het inderdaad in oktober nu hard gaat
ik denk dat het hier ook mee te maken heeeft die hebben aangekondigd om in oktober er hard tegen aan te gaan, misschien doen hun wel brein informeren omdat het inderdaad in oktober nu hard gaat
Citaat van poeloe666 op 26 oktober 2017, 19:56Zou kunnen, al dacht ik eerder dat ze achter de downloaders aan zouden gaan, vandaar mn vpn
Zou kunnen, al dacht ik eerder dat ze achter de downloaders aan zouden gaan, vandaar mn vpn
Citaat van ShadowMaster op 26 oktober 2017, 19:59uppers en eigenaars zijn interessanter dan downloaders, maar vpn heb je groot gelijk in.
en de grote downloaders zullen ze zeker ook pakken vooral als je op je eigen ip adres downloadt.
ik heb tegenwoordig een gratis programma waar je je ip adres mee verbergt dus daarom neem ik geen vpn verbinding meer, gekregen van een vriend van een torrent site.
maar ik ben sinds gisteren gestopt met up... deed ik ook nog maar nu niet meer vindt het ook te riskant worden.
verder gebruik ik wel een seedbox om te downloaden , dan is ook je ip adres verborgen. en downloadt je met een aparte ip adres, maar ik gebruik het haast niet meer nu.
uppers en eigenaars zijn interessanter dan downloaders, maar vpn heb je groot gelijk in.
en de grote downloaders zullen ze zeker ook pakken vooral als je op je eigen ip adres downloadt.
ik heb tegenwoordig een gratis programma waar je je ip adres mee verbergt dus daarom neem ik geen vpn verbinding meer, gekregen van een vriend van een torrent site.
maar ik ben sinds gisteren gestopt met up... deed ik ook nog maar nu niet meer vindt het ook te riskant worden.
verder gebruik ik wel een seedbox om te downloaden , dan is ook je ip adres verborgen. en downloadt je met een aparte ip adres, maar ik gebruik het haast niet meer nu.
Citaat van poeloe666 op 26 oktober 2017, 20:07Spoiler
Ja da snap ik, maar zit er niet op te wachten dak een schikking van 5 a 800 euro in de bus krijg, pakskuh slaag van ut vrouwkuh denk.
Zit hier met Nordvpn kost me 70per jaar en bevalt wel, tegenwoordig alleen nog maar een bietje downloaden, de tijd van upper, mod en admin heb ik wel gehad, ging veelste veel tijd in zitten
Ja da snap ik, maar zit er niet op te wachten dak een schikking van 5 a 800 euro in de bus krijg, pakskuh slaag van ut vrouwkuh denk.
Zit hier met Nordvpn kost me 70per jaar en bevalt wel, tegenwoordig alleen nog maar een bietje downloaden, de tijd van upper, mod en admin heb ik wel gehad, ging veelste veel tijd in zitten
Citaat van Duken op 26 oktober 2017, 20:20Hahah en een pak slaag
Ik zit bij Pia VPN. Die is 3.50 per maand.
https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Welkom overigens!
Maar het is een gekkenhuis afgelopen jaar geweest, ook wat @ShadowMaster zegt. Veel uploaders stoppen dus Brein heeft daar al zijn eerste winst.
Ik heb gelukkig nog niks vernomen van boetes in Nederland aan de "gewone" downloader.
Hahah en een pak slaag
https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Welkom overigens!
Maar het is een gekkenhuis afgelopen jaar geweest, ook wat @ShadowMaster zegt. Veel uploaders stoppen dus Brein heeft daar al zijn eerste winst.
Ik heb gelukkig nog niks vernomen van boetes in Nederland aan de "gewone" downloader.
Citaat van ShadowMaster op 26 oktober 2017, 20:4322 minuten geleden zei Duken:Hahah en een pak slaag
Welkom overigens!
klopt heb ook nog geen boetes gehoord bij de gewone downloader, wel bij uploaders, en grote site's en aparte dingen zoals mediaspelers verboden en dat soort dingen en zoals dat ziggo nu piratebay niet meer mag gebruiken daar kunnen dus de abonnees van ziggo niet meer opkomen of je moet een vpn hebben
22 minuten geleden zei Duken:Hahah en een pak slaag
Welkom overigens!
klopt heb ook nog geen boetes gehoord bij de gewone downloader, wel bij uploaders, en grote site's en aparte dingen zoals mediaspelers verboden en dat soort dingen en zoals dat ziggo nu piratebay niet meer mag gebruiken daar kunnen dus de abonnees van ziggo niet meer opkomen of je moet een vpn hebben
Citaat van reneetje1969 op 27 oktober 2017, 11:20Hey Paulo, goed je hier te zien.
Grtz,
Rene
Hey Paulo, goed je hier te zien.
Grtz,
Rene
Citaat van Duken op 27 oktober 2017, 20:46Je bent hier ook van harte welkom hoor
Het is een druk jaar met Brein en alle Nederlandse torrent communities die verdwijnen. Ik ben benieuwd hoe het verder allemaal gaat lopen. Je zou toch zeggen dat de torrent communitie hosters achter een vpntje zitten en niet ergens hun NAW gegevens achterlaten?
Je bent hier ook van harte welkom hoor Het is een druk jaar met Brein en alle Nederlandse torrent communities die verdwijnen. Ik ben benieuwd hoe het verder allemaal gaat lopen. Je zou toch zeggen dat de torrent communitie hosters achter een vpntje zitten en niet ergens hun NAW gegevens achterlaten?