foto's van een website halen
Citaat van amyacker op 21 september 2016, 12:11Snapshot maken met behulp van Windows knipprogramma en opslaan als jpeg (beeldformaat).
Edit Trizomu: dit antwoord is reeds gegeven op datum van 21 Mei 2014
Snapshot maken met behulp van Windows knipprogramma en opslaan als jpeg (beeldformaat).
Edit Trizomu: dit antwoord is reeds gegeven op datum van 21 Mei 2014
Citaat van William op 6 juli 2017, 09:32Er zijn websites die je helpen om bestanden van andere websites af te halen.
Een mooi voorbeeld is http://www.file2hd.comMet file2hd kan je heel vaak bestanden van websites afhalen welke je normaal gesproken er niet af kan krijgen.
Zo gebruik ik hem wel eens om muziek van Soundcloud te halen welke niet te downloaden is van de website zelf, werkt perfect.Let op dat het niet altijd legaal is om alles zomaar overal vandaan te downloaden. Let erop dat je de wet niet perongeluk overtreed wanneer je betaalde content gratis met file2hd download.
Er zijn websites die je helpen om bestanden van andere websites af te halen.
Een mooi voorbeeld is http://www.file2hd.com
Met file2hd kan je heel vaak bestanden van websites afhalen welke je normaal gesproken er niet af kan krijgen.
Zo gebruik ik hem wel eens om muziek van Soundcloud te halen welke niet te downloaden is van de website zelf, werkt perfect.
Let op dat het niet altijd legaal is om alles zomaar overal vandaan te downloaden. Let erop dat je de wet niet perongeluk overtreed wanneer je betaalde content gratis met file2hd download.
Citaat van marievdv op 27 juli 2017, 09:45Op 16-5-2014 om 00:15 zei bambi1515:Weet iemand hoe ik foto's van een website binnen kan halen? meestal is een afbeelding kopiëren en opslaan met de rechter muis click voldoende, maar op sommige website is dat niet mogelijk. Is er een manier om toch de betreffende foto's binnen te halen?
maak een printscreen van je scherm. knip en kopieer..geleerd van mijn basis cursus van xxx
Op 16-5-2014 om 00:15 zei bambi1515:Weet iemand hoe ik foto's van een website binnen kan halen? meestal is een afbeelding kopiëren en opslaan met de rechter muis click voldoende, maar op sommige website is dat niet mogelijk. Is er een manier om toch de betreffende foto's binnen te halen?
maak een printscreen van je scherm. knip en kopieer..geleerd van mijn basis cursus van xxx
Citaat van William op 27 juli 2017, 10:0444 minuten geleden zei marievdv:maak een printscreen van je scherm. knip en kopieer..geleerd van mijn basis cursus van xxx
Dat is handig als je 1 foto wil doen, maar als je de fotos in 100% dezelfde kwaliteit wilt hebben en het zijn er een hoop is daar geen beginnen aan
44 minuten geleden zei marievdv:maak een printscreen van je scherm. knip en kopieer..geleerd van mijn basis cursus van xxx
Dat is handig als je 1 foto wil doen, maar als je de fotos in 100% dezelfde kwaliteit wilt hebben en het zijn er een hoop is daar geen beginnen aan
Citaat van reneetje1969 op 2 augustus 2017, 12:08Vaak kan je via de broncode van een internetpagina (Ctrl + u) de werkelijke locatie van de betreffende foto achterhalen. Deze locatie kopiëren en plakken in je browser en voila.
Vaak kan je via de broncode van een internetpagina (Ctrl + u) de werkelijke locatie van de betreffende foto achterhalen. Deze locatie kopiëren en plakken in je browser en voila.