wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

rood rondje utorrent 1.6

VorigePage 2 of 2

Ik heb ook uploads die maar hetzelfde halen, er zijn er zelfs bij die nog minder halen, dat is iets waar je weinig kan aan doen ook al zijn je instellingen zo goed dat je de maximale prestaties uit Utorrent haald.

PS: had u geen andere naam? (Bavaria)

4 uur geleden zei predator:

bedankt voor je perfecte uitleg

alleen heb nu een rood rondje met daarin een wit kruisje.Als ik de muis er op houd dan lees ik over een "luisterfout" en er staat bij "verander de luisterpoort".

wat nu?

mvg bavaria

De luisterpoort die in jouw uTorrent ingesteld staat als poort voor inkomende verbindingen moet je in je internetrouter openzetten (port forwarden). Deze poort staat nu dicht dus ben je niet verbindbaar.

3 uur geleden zei Trizomu:

PS: had u geen andere naam? (Bavaria)

Leden mogen hun naam 3x wijzigen. In het profiel zie je oude gebruikersnamen. :) Ter info.

Screenshot_20180907-224534.png

hallo

ik had inderdaad een andere naam,sorry daar voor.

heb probleem is opgelost.In de router stonden 2 verschillende ip adressen,heb deze veranderd wat het moet zijn en heb nu wel een groen vinkje.

wat ik nog wil vragen is welke is de beste utorrent,is dat 1.6 of de betere versie?

mvg predator

9 minuten geleden zei predator:

wat ik nog wil vragen is welke is de beste utorrent,is dat 1.6 of de betere versie?

Daar heeft iedereen zowat zijn eigen voorkeur, als je tevreden bent over wat het programma doet/moet doen kan je de huidige versie behouden. Als ik Utorrent open zie ik vrij regelmatig dat er nog oudere versies gebruikt worden. Natuurlijk is het zo dat er bij iedere update er verbeteringen worden / zijn aangebracht en eventuele bijkomen functies. Ik gebruik een versie 3.5.3 build 44428 32 bits van Utorrent en ben er tevreden over en andere gebruiken een ander programma en hierin kan ik

Op 7-9-2018 om 10:23 zei Meh Meh:

utorrent? Na malware en bitcoinminers, die ongewenst werden geïnstalleerd ben ik overgestapt op qBittorrent.
Werkt hetzelfde, is open source en geen stiekeme rotzooi die ze installeren. 
En in qBittorrent zit een goede zoekmachine verwerkt, ik heb maar zelden een torrentsite nodig.

Uitstekende handleiding over qBittorrent.

volgen. In Utorrent heb ik persoonlijk nog geen last gehad van malware en bitcoinminers. Wil u een andere gebruiken dan Utorrent dan kan ik eveneens, zoals Meh Meh aangeeft qBittorrent aanbevelen.

VorigePage 2 of 2