Forum

of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Beste Firewall, Anti-virus, Anti-Spyware en Internet security

VorigePage 22 of 25Volgende

Die heb ik ook gehad, werkt in principe ook prima!

Verstuurd via Tapatalk

Voor mensen die een probleem hebben met Kaspersky Internet Security 2014/2015 na upgrade naar W 10 is er een oplossing, niet aangeboden door Kaspersky maar de mogelijkheid is er wel om dit te doen op een Legale versie en op legale wijze, download de Engelstalige versie 2016 en installeer die. Deze versie lost, of zou het toch moeten doen want dit heeft gewerkt bij mij en andere mensen waar ik het heb toegepast, alle problemen op van de versie 2014/2015 in de Nederlandstalige versies voor Windows. Dit werk gewoon met de licentiesleutel die u reeds heeft (van een legale versie, andere weet ik niet) wordt gewoon overgenomen. Wel kan het zijn dat Kaspersky met een melding komt die zegt dat er een upgrade/update beschikbaar is voor uw OS, negeer deze en klik op herinner later dit geeft geen moeilijkheden.

Hier vindt u de nodige link http://support.kaspersky.com/kis2016#downloads

Goede tip! Bedankt voor de uitleg Trizomu

Ik gebruik nog wel gewoon Win 7, en daarbij draai ik de nieuwe Norton Internet Security.

Loopt hier als een zonnetje!

Vroeger was Norton altijd zo'n belastend programma voor je PC, maar nu niet meer.

Ik merk het niet, en de beveiliging was/is altijd perfect ;)

Ik heb thuis ook nog Windows 7, ben er nog altijd tevreden mee. Daarnaast avira gratis virusscanner. Werkt naar wens :)

Ik zweer al jaren bij Eset NOD32. Deze is niet zo gevoelig voor cracks en patches die meestal bij gedownloade software zitten. Voor mijn eigen site download ik dagelijks veel gekraakte software. Zou erg irritant zijn als de crack telkens door mijn virusscanner eruit gepikt wordt. En slaat Eset NOD32 wel aan bij een crack, dan gaat de software regelrecht de prullenbak in. Verder geef ik mijn systeem regelmatig een full scan met Malwarebytes.

Nod32 gebruikte ik vroeger ook altijd.

Avira maakt mij soms gek met de realtime scanner. Host file aanpassen mag bijvoorbeeld niet ;)

Ik zal nod32 ook weer eens proberen. :)

Moet je even zoeken naar de laatste van Vinny27.

Malwarebytes Is altijd handig om die ook draaiende te hebben, als bijkomende laag van beveiliging. Wat ook handig is, en nogal eens vergeten wordt, is een progje dat de browser een bijkomende bescherming bied voor exploits met name Malwarebytes-Anti-Exploit Free (het is wel de free versie maar voor de doorsnee mens ruim voldoende). Eens men dat heeft geïnstalleerd geeft het dus een bijkomende bescherming voor de browser als die opgestart wordt, werkt op IE / Firefox / chrome, moet wel mee opstarten als de pc/laptop opstart.

Ik zweer al jaren bij Eset NOD32. Deze is niet zo gevoelig voor cracks en patches die meestal bij gedownloade software zitten. Voor mijn eigen site download ik dagelijks veel gekraakte software. Zou erg irritant zijn als de crack telkens door mijn virusscanner eruit gepikt wordt. En slaat Eset NOD32 wel aan bij een crack, dan gaat de software regelrecht de prullenbak in. Verder geef ik mijn systeem regelmatig een full scan met Malwarebytes.

Bedankt voor de tip Rene!

Norton gaat hier namelijk al af als ik een legitiem setup bestand (exe) download van bijv. MajorGeeks.

Ik ga NOD32 wel effe uitproberen als ik tijd heb. ;)

VorigePage 22 of 25Volgende