Café de Download
Citaat van reneetje1969 op 23 augustus 2016, 19:45Zo, mazzeltje hier. Vrouwtje had meegedaan met een Facebook actie van de Max Verstappen fanclub. Heeft ze 2 Gold 1 kaarten gewonnen voor de vrijdag van de Formule 1 in Spa. Manlief gaat natuurlijk graag mee
Zo, mazzeltje hier. Vrouwtje had meegedaan met een Facebook actie van de Max Verstappen fanclub. Heeft ze 2 Gold 1 kaarten gewonnen voor de vrijdag van de Formule 1 in Spa. Manlief gaat natuurlijk graag mee
Citaat van Duken op 23 augustus 2016, 20:37Dan!!!!! Gefeliciteerd!! Dat is echt een top prijs. Ik hoop je op tv te zien op de tribune
Dan!!!!! Gefeliciteerd!! Dat is echt een top prijs. Ik hoop je op tv te zien op de tribune
Citaat van reneetje1969 op 23 augustus 2016, 20:38Zal naar je zwaaien Duken
Zal naar je zwaaien Duken
Citaat van reneetje1969 op 24 augustus 2016, 18:18
Citaat van IfElse op 27 augustus 2016, 10:01Op 25-8-2016 om 21:05 zei xipher:Wat hou ik toch van mijn airco
Ik heb er ook 1 nodig. Het is zo verdomd heet bij mij thuis. Alleen vroeg in de ochtend valt het mee, daarna constant zon op het huis... Pfffoe
Op 25-8-2016 om 21:05 zei xipher:Wat hou ik toch van mijn airco
Ik heb er ook 1 nodig. Het is zo verdomd heet bij mij thuis. Alleen vroeg in de ochtend valt het mee, daarna constant zon op het huis... Pfffoe
Citaat van xipher op 27 augustus 2016, 10:2421 minuten geleden zei Sempiternal:Ik heb er ook 1 nodig. Het is zo verdomd heet bij mij thuis. Alleen vroeg in de ochtend valt het mee, daarna constant zon op het huis... Pfffoe
Zit hier op zolder. Als de zon opkomt, dan schijnt deze al op het dak en wanneer de zon onder gaat schijnt deze via het raam nog naar binnen.
Maar ik heb een Qlima P426, werkt perfect! Bij Redcoon momenteel €344 inclusief verzending.
21 minuten geleden zei Sempiternal:Ik heb er ook 1 nodig. Het is zo verdomd heet bij mij thuis. Alleen vroeg in de ochtend valt het mee, daarna constant zon op het huis... Pfffoe
Zit hier op zolder. Als de zon opkomt, dan schijnt deze al op het dak en wanneer de zon onder gaat schijnt deze via het raam nog naar binnen.
Maar ik heb een Qlima P426, werkt perfect! Bij Redcoon momenteel €344 inclusief verzending.
Citaat van reneetje1969 op 27 augustus 2016, 17:27Cool! Ik ben al bij level 9. Normaal kom ik namelijk nooit verder dan level 1
Cool! Ik ben al bij level 9. Normaal kom ik namelijk nooit verder dan level 1