Café de Download
Citaat van Duken op 12 juli 2016, 17:49Gelukkig bevat alleen de ios versie de fout met teveel rechten. Andriod heeft wel de correcte rechten. Maar de ios versie krijgt een update en dan is dit ook weer netjes.
Vandaag een paar Pokémon op de zaak gevangen geweldig
Gelukkig bevat alleen de ios versie de fout met teveel rechten. Andriod heeft wel de correcte rechten. Maar de ios versie krijgt een update en dan is dit ook weer netjes.
Citaat van Trizomu op 12 juli 2016, 23:095 uur geleden zei Duken:Gelukkig bevat alleen de ios versie de fout met teveel rechten. Andriod heeft wel de correcte rechten. Maar de ios versie krijgt een update en dan is dit ook weer netjes.
Dan weet je zeker dat er ook wel een paar werken (?
) die het spel leuk vinden en gamen.
5 uur geleden zei Duken:Gelukkig bevat alleen de ios versie de fout met teveel rechten. Andriod heeft wel de correcte rechten. Maar de ios versie krijgt een update en dan is dit ook weer netjes.
Dan weet je zeker dat er ook wel een paar werken (? ) die het spel leuk vinden en gamen.
Citaat van Duken op 13 juli 2016, 05:18Ja inderdaad
Het internet word overstroomd met het Pokémon GO nieuws. Daarmee wordt het spel natuurlijk alleen maar nog populairder. Hadden we maar Nintendo aandeeltjes.
Ja inderdaad
Het internet word overstroomd met het Pokémon GO nieuws. Daarmee wordt het spel natuurlijk alleen maar nog populairder. Hadden we maar Nintendo aandeeltjes.
Citaat van Zombymario op 8 augustus 2016, 15:00Ik ben als oud/groot pokemon fan heb juist geen pokemon go. Ook al omdat ik geen 3/4G abonnement voor mijn telefoon heb en overdag gewoon moet werken
Ik ben als oud/groot pokemon fan heb juist geen pokemon go. Ook al omdat ik geen 3/4G abonnement voor mijn telefoon heb en overdag gewoon moet werken
Citaat van Duken op 8 augustus 2016, 20:10Haha gelukkig maar, ik ben er ook mee gestopt. Soms even starten voor mijn zoontje maar de gein is er voor mij nu even af en ik heb de hijp even meegemaakt.
Maar dit slaat echt nergens op: http://m.metronieuws.nl/xl/raar/2016/08/pokemon-go-veroorzaakt-vechtpartij-in-dordrecht
Bizar
Haha gelukkig maar, ik ben er ook mee gestopt. Soms even starten voor mijn zoontje maar de gein is er voor mij nu even af en ik heb de hijp even meegemaakt.
Maar dit slaat echt nergens op: http://m.metronieuws.nl/xl/raar/2016/08/pokemon-go-veroorzaakt-vechtpartij-in-dordrecht
Bizar
Citaat van Zombymario op 22 augustus 2016, 17:14Op 18-8-2016 om 21:09 zei Duken:Jip en Janneke doen het
(jeugdsentiment :D)
Op 18-8-2016 om 21:09 zei Duken:
Jip en Janneke doen het (jeugdsentiment :D)
Citaat van William op 23 augustus 2016, 08:35Het blijft een mooi logo op de startpagina van de website
![]()
En eindelijk zomer! Kom maar op met dat heerlijke weer.
Het blijft een mooi logo op de startpagina van de website
En eindelijk zomer! Kom maar op met dat heerlijke weer.