do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.436 of 2.047Volgende

Gelukkig bevat alleen de ios versie de fout met teveel rechten. Andriod heeft wel de correcte rechten. Maar de ios versie krijgt een update en dan is dit ook weer netjes.

Vandaag een paar Pokémon op de zaak gevangen geweldig :)

Overigens wel al level 9 ;) Screenshot_20160712-200825.png

5 uur geleden zei Duken:

Gelukkig bevat alleen de ios versie de fout met teveel rechten. Andriod heeft wel de correcte rechten. Maar de ios versie krijgt een update en dan is dit ook weer netjes.

Vandaag een paar Pokémon op de zaak gevangen geweldig :)

Dan weet je zeker dat er ook wel een paar werken (? B)) die het spel leuk vinden en gamen.

Ja inderdaad :)

Het internet word overstroomd met het Pokémon GO nieuws. Daarmee wordt het spel natuurlijk alleen maar nog populairder. Hadden we maar Nintendo aandeeltjes. ;)

.. ook voor mij.... ;)

Pokemon

Ik ben als oud/groot pokemon fan heb juist geen pokemon go. Ook al omdat ik geen 3/4G abonnement voor mijn telefoon heb en overdag gewoon moet werken ;):P

Haha gelukkig maar, ik ben er ook mee gestopt. Soms even starten voor mijn zoontje maar de gein is er voor mij nu even af en ik heb de hijp even meegemaakt.

Maar dit slaat echt nergens op: http://m.metronieuws.nl/xl/raar/2016/08/pokemon-go-veroorzaakt-vechtpartij-in-dordrecht

Bizar

Testje 123 :)

jip-en-janneke3.jpg

Op 18-8-2016 om 21:09 zei Duken:

Testje 123 :)

jip-en-janneke3.jpg

Jip en Janneke doen het ;) (jeugdsentiment :D)

Het blijft een mooi logo op de startpagina van de website :) 

En eindelijk zomer! Kom maar op met dat heerlijke weer.

VorigePage 1.436 of 2.047Volgende