do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.435 of 2.047Volgende

Die nieuwe OP3 ziet er goed uit, helaas geen SD :(

Hopen dat de Note 7 die in Augustus komt een SD heeft en een beetje leuk is :P

Mooie toestellen inderdaad. Ik zit nog steeds met mijn Nexus 5 uit 2014... 16 gb geheugen. Toestel werkt nog steeds goed, maar die 16 gb.... pffff altijd gedoe met apps.

Nu een aanbieding voor een game op de Wii u... kopen of niet. Eigenlijk een beetje gek voor zomaar te geven aan mijn Zoontje. Maar papa vind het ook wel leuk. Keuzes keuzes ;)

Screenshot_20160615-112752.png

Heerlijk weer voor bier, en het ek stelt dit jaar tot nu toe weinig voor (mickey mouse ek?)

EK? Is dat niet vervangen voor Max Verstappen? ^_^ Ik lees soms wat op de nieuwssites over holliangs vanuit Rusland, daar begrijp ik nou helemaal niks van. Hoe is het mogelijk dat die gasten anno 2016 na uitzet toch weer in het stadium kunnen zitten?! Controles? 

Kippenvel, net de laatste aflevering bekeken van Game of thrones seizoen 6. Overigens is dit de eerste serie die ik samen kijk met mijn vrouw. Maar wat een tof "einde" . Genoeg voer voor het nieuwe seizoen maar de afsluiting is mooi. 

Bedankt got, voor de geweldige kijk ervaring. :proost:

Pokemon Go, best geinig spelletje voor op de Android. Jeugd sentiment :)

Apk heb ik beschikbaar voor de fan. Ik ben nu level 6 ^_^

Maar zoals ik nu begrijp moet je wel een 4G/3G verbinding hebben wil je buitenshuis ook pokemon tegenkomen?

Yes, en het gebruikt bij mij toch wel 10 MB per dag. Maar ik heb hem ook met regelmaat aan staan. Erg leuk gedaan, nu wat Gyms veroverd en Pokemons aan het trainen. Erg addicted 

Best weird, vandaag een rondje in de stad gelopen met lunch pauze. Kom ik 4 andere tegen welke Pokemon Go aan het spelen zijn. Het spelletje is wel heel populair... ;)

Voor de liefhebbers, en dat zijn er blijkbaar vele,is via de volgende link een héél interessant bericht te lezen Pokemon Go 

VorigePage 1.435 of 2.047Volgende