Café de Download
Citaat van Rikkert. op 22 mei 2016, 13:35Veel plezier!
Het is lastig op een leuke tweedehands auto te zoeken..
Ik moet denk ik maar niet zo kieskeurig zijn
Veel plezier!
Het is lastig op een leuke tweedehands auto te zoeken..
Ik moet denk ik maar niet zo kieskeurig zijn
Citaat van Duken op 22 mei 2016, 17:13Weertje was top, gemiddeld 5 minuten wachtrijen dus erg fijn.
Ik heb toevallig vorige week een nieuwe oude auto moeten kopen.
Mijn huidige auto, een 306SW red het niet meer om de kids te vervoeren. 3 kinderen en pa en ma passen niet meer fijn, Jammer aangezien ik nu voor een prikkie rij. Maar goed, airco was defect en met een baby kan dat ook niet dus een Renault scenic gekocht met inruil van de huidige 306 sw.
We kunnen dus weer vooruit , ik ben ook gek van auto's maar met de kids zit er geen toffe auto meer in. (Of ik moet een hele dikke lening afsluiten ...)
Wellicht mijn oude 306 iets voor jou? Hij staat vanaf woensdag bij de dealer
geen hippe bak hoor ?
Weertje was top, gemiddeld 5 minuten wachtrijen dus erg fijn.
Ik heb toevallig vorige week een nieuwe oude auto moeten kopen.
Mijn huidige auto, een 306SW red het niet meer om de kids te vervoeren. 3 kinderen en pa en ma passen niet meer fijn, Jammer aangezien ik nu voor een prikkie rij. Maar goed, airco was defect en met een baby kan dat ook niet dus een Renault scenic gekocht met inruil van de huidige 306 sw.
We kunnen dus weer vooruit , ik ben ook gek van auto's maar met de kids zit er geen toffe auto meer in. (Of ik moet een hele dikke lening afsluiten ...)
Wellicht mijn oude 306 iets voor jou? Hij staat vanaf woensdag bij de dealer geen hippe bak hoor ?
Citaat van reneetje1969 op 22 mei 2016, 17:33Denk dat ik even pas Duken
Denk dat ik even pas Duken
Citaat van Rikkert. op 24 mei 2016, 11:55Haha, ik pas ook
Ik ga vanavond kijken voor een Honda Civic uit het jaar 1999. Ben benieuwd.
Heeft alleen geen airco, maar heb geen baby en arko werkt hopelijk wel goed
Haha, ik pas ook
Ik ga vanavond kijken voor een Honda Civic uit het jaar 1999. Ben benieuwd.
Heeft alleen geen airco, maar heb geen baby en arko werkt hopelijk wel goed
Citaat van Duken op 25 mei 2016, 20:27En gekocht? Altijd leuke bakkies die civics. Ik heb vandaag mijn auto mogen halen, kids helemaal blij met de Renault scenic uit 2007. Allemaal vakjes waar speelgoed in kan en tafeltjes achter de stoelen . Wat wilt een kind nog meer?
En gekocht? Altijd leuke bakkies die civics. Ik heb vandaag mijn auto mogen halen, kids helemaal blij met de Renault scenic uit 2007. Allemaal vakjes waar speelgoed in kan en tafeltjes achter de stoelen . Wat wilt een kind nog meer?
Citaat van Rikkert. op 27 mei 2016, 18:17Nope niet gekocht. Had een of ander raar geluid tijdens het rijden. En ik had het gevoel alsof we naar links afwijkte
Daarnaast vond mijn broer het er niet geweldig uitzien underhood.Nu verder kijken, Audi A3 op het oog uit 1998
![]()
Nope niet gekocht. Had een of ander raar geluid tijdens het rijden. En ik had het gevoel alsof we naar links afwijkte
Daarnaast vond mijn broer het er niet geweldig uitzien underhood.
Nu verder kijken, Audi A3 op het oog uit 1998
Citaat van Duken op 31 mei 2016, 20:35Hehe klinkt niet erg goed
Audi a3 is ook een toffe auto. Laat maar weten wat je straks koopt. Ik ben benieuwd
Hehe klinkt niet erg goed
Audi a3 is ook een toffe auto. Laat maar weten wat je straks koopt. Ik ben benieuwd
Citaat van Duken op 12 juni 2016, 20:24Die Verstappen, wat een helden actie op Nico en 4de over de finish. Gefeliciteerd!!!
Polo van max onderweg voor mijn zoontje. Helemaal geweldig toch?!
Die Verstappen, wat een helden actie op Nico en 4de over de finish. Gefeliciteerd!!!
Polo van max onderweg voor mijn zoontje. Helemaal geweldig toch?!
Citaat van reneetje1969 op 12 juni 2016, 22:37Heeft Max inderdaad weer heel goed gedaan. Foutloos gereden en met de 4e plaats een mooi resultaat. En prachtig hoe hij Rosberg achter zich hield. Vorige week heb ik hem nog in actie gezien op Zandvoort. Formule 1 geluid blijft kippenvel geven
Heeft Max inderdaad weer heel goed gedaan. Foutloos gereden en met de 4e plaats een mooi resultaat. En prachtig hoe hij Rosberg achter zich hield. Vorige week heb ik hem nog in actie gezien op Zandvoort. Formule 1 geluid blijft kippenvel geven