do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.438 of 2.047Volgende
7 uur geleden zei xipher:

Zit hier op zolder. Als de zon opkomt, dan schijnt deze al op het dak en wanneer de zon onder gaat schijnt deze via het raam nog naar binnen.
Maar ik heb een Qlima P426, werkt perfect! Bij Redcoon momenteel €344 inclusief verzending.

Prijzig pffoee. Als ik hem echt nodig had zou ik hem wel gekocht hebben (of als ik geld teveel had). Mooi ding! 

Op 25-8-2016 om 17:22 zei Duken:

Heeeeeeeettttt :schok::schok::schok::schok:

Met torenventilator is het wel te doen, als je hem maar ronddraaien anders zit je te lang in zo'n koele luchtstroom :wacko: (nog steeds 29 graden)

@reneetje1969 hoe was de race in Spa? Even genoten van onze Max? Wat een spanning en sensatie weer! :D

@Draakie Ik ben alleen vrijdag geweest en dat was super. Tribune tegenover de pits en mooie prestatie van Max. Was wel vreselijk druk op de weg want de infrastructuur rondom het circuit is nou niet bepaald iets om over naar huis te schrijven. Maar was een mooi dagje. Zondag de race met een koele rakker voor de buis zitten kijken. Jammer van Max. Was niet bepaald zijn race dit weekend. Een hoop pech en een flinke dosis frustratie. Maar hij schut de gevestigde orde daar in de Formule 1 wel even wakker een dat maakt de Formule 1 weer een stuk leuker. Laatste jaren waren nou niet bepaald spectaculair... Verder zeker een sensationele race :)

Dat moet vrijdag ook een top dagje zijn geweest :)

Vandaag ook veel op het werk besproken aangaande Max. Sommige boos maar hij heeft geen waarschuwing gehad van de fia en ..oooooo ooo ooo wat is het weer leuk om te kijken. Er gebeurt weer wat op de baan. 

Dus.. gogogo Max! 

Gegroet vanuit landal greenlarcs in Brabant en succes morgen Max! :)

Veel plezier daar Duken. Altijd gezellig zo'n weekendje Landal :)  Hopelijk morgen weer een mooie race met Max.

Site was wat traag vandaag... aanpassing uitgevoerd. Alles zou weer wat vlotter moeten zijn. :bloos:

Bah.... Vanochtend wakker. Leuk dat vandalisme... Nu bij de carglass. B)

Sinds 6 maanden een nette auto... Die lijkt wel rommel aan te trekken. Daarvoor 4 jaar een oude mormel auto en nooit problemen gehad. met deze auto al een dikke Kras en ruitschade :(

IMG_20161009_0935312.jpg

Das niet zo best Duken... Zo vervelend dat sommige klojo's niet van andermans spullen kunnen afblijven...

VorigePage 1.438 of 2.047Volgende