Café de Download
Citaat van PeaceFreak op 5 juni 2015, 13:07Whahaha, cool Duken.
Wat is het vandaag toch retelekker weer!
Lekker in de korte broek en hemd lopen, like a boss
Whahaha, cool Duken.
Wat is het vandaag toch retelekker weer!
Lekker in de korte broek en hemd lopen, like a boss
Citaat van Duken op 10 juni 2015, 19:33Niemand meer een koud biertje? We zouden het toch weer gezellig druk maken
alleen bier is ook zo saai.
Niemand meer een koud biertje? We zouden het toch weer gezellig druk maken alleen bier is ook zo saai.
Citaat van Zombymario op 13 juni 2015, 08:55Die nieuwe versie van Tapatalk is echt verschrikkelijk, voor de rest lekker weer de afgelopen dagen. Alleen dan nu bewolking en een buitje voor het stof
Die nieuwe versie van Tapatalk is echt verschrikkelijk, voor de rest lekker weer de afgelopen dagen. Alleen dan nu bewolking en een buitje voor het stof
Citaat van reneetje1969 op 13 juni 2015, 20:52Het weer was vandaag niet veel. Gelukkig vertrek ik woensdag voor 10 dagen vakantie in Griekenland.
Het weer was vandaag niet veel. Gelukkig vertrek ik woensdag voor 10 dagen vakantie in Griekenland.
Citaat van Zombymario op 14 juni 2015, 08:32Lekker, ga je nog naar een bepaald eiland of blijf je op het vaste land?
Lekker, ga je nog naar een bepaald eiland of blijf je op het vaste land?
Citaat van Duken op 15 juni 2015, 11:57De site (niet het forum) is geupgrade en voorzien van een mobile skin... woopie....
We draaien dus weer wat sneller, er zijn wat modules geupdate, er kunnen weer reacties worden geplaatst en we hebben een mobile skin.
Verder niks bijzonders, zie je gekke dingen? Laat maar weten
De site (niet het forum) is geupgrade en voorzien van een mobile skin... woopie....
We draaien dus weer wat sneller, er zijn wat modules geupdate, er kunnen weer reacties worden geplaatst en we hebben een mobile skin.
Verder niks bijzonders, zie je gekke dingen? Laat maar weten
Citaat van reneetje1969 op 15 juni 2015, 14:07We gaan naar Malia op Kreta. Weersvoorspellingen zien er prima uit
We gaan naar Malia op Kreta. Weersvoorspellingen zien er prima uit
Citaat van PeaceFreak op 15 juni 2015, 15:56Gisteren effe lekker vissen met vrienden.
Nu zo verbrand als de hel op mijn kop en armen... Mmmmm
Gisteren effe lekker vissen met vrienden.
Nu zo verbrand als de hel op mijn kop en armen... Mmmmm
Citaat van TamSz op 16 juni 2015, 07:53Ja wel goed insmeren he. Ik smeer me sowieso elk uur in als ik in de zon ben.
Vandaag gaat mijn vriend afrijden voor de tweede keer, hopelijk gaat hij het dit keer gewoon halen. Hij is in ieder geval een stuk zelfverzekerder dan de eerste keer.
Ja wel goed insmeren he. Ik smeer me sowieso elk uur in als ik in de zon ben.
Vandaag gaat mijn vriend afrijden voor de tweede keer, hopelijk gaat hij het dit keer gewoon halen. Hij is in ieder geval een stuk zelfverzekerder dan de eerste keer.