Café de Download
Citaat van Trizomu op 2 juli 2015, 09:42Straks even een pauze met een lekker frisse Corona op het binnenhof van onze hoeve en dan verder voorbereiden van de bbq voor vanavond met vrienden.
Straks even een pauze met een lekker frisse Corona op het binnenhof van onze hoeve en dan verder voorbereiden van de bbq voor vanavond met vrienden.
Citaat van reneetje1969 op 2 juli 2015, 21:05Klinkt goed allemaal Trizomu
Klinkt goed allemaal Trizomu
Citaat van TamSz op 8 juli 2015, 08:37Ik moest afgelopen week met dat warme weer van 8:00 tot bijna elke dag 18:30 werken. En het grappige is dat de kids een tropenrooster hadden op de school, maar wij als BSO gewoon open waren. In de brief stond het is onverantwoord om de kinderen lang naar school te laten gaan met het huidige klimaat in de school, maar als u opvang nodig hebt, bieden wij wel opvang aan in de school, Hoe krom kun je iets neerzetten in een brief. Maarja dat daargelaten en nu een lekker rustig weekje. Maandag een trouwerij gehad, gisteren 2 uurtjes gewerkt, vandaag vrij en morgen weer 2 uurtjes werken en dan is het alweer lekker vakantie.
Ik moest afgelopen week met dat warme weer van 8:00 tot bijna elke dag 18:30 werken. En het grappige is dat de kids een tropenrooster hadden op de school, maar wij als BSO gewoon open waren. In de brief stond het is onverantwoord om de kinderen lang naar school te laten gaan met het huidige klimaat in de school, maar als u opvang nodig hebt, bieden wij wel opvang aan in de school, Hoe krom kun je iets neerzetten in een brief. Maarja dat daargelaten en nu een lekker rustig weekje. Maandag een trouwerij gehad, gisteren 2 uurtjes gewerkt, vandaag vrij en morgen weer 2 uurtjes werken en dan is het alweer lekker vakantie.
Citaat van Duken op 8 juli 2015, 20:17Oef, dat klink als een zware week voor je TamSz. Mijn kids lagen, als het kon; in het zwembad. Iedereen had verkoeling nodig. Petje af dat je nog druk aan het werk was.
Oef, dat klink als een zware week voor je TamSz. Mijn kids lagen, als het kon; in het zwembad. Iedereen had verkoeling nodig. Petje af dat je nog druk aan het werk was.
Citaat van DukeNPDA op 9 juli 2015, 09:24Een Galaxy s6 dus, mooi toestel. Weinig bloat ware meer zeker op de Samsung Roms? Mijn vriendin had op haar s3 mini 6873 extra Samsung apps
Een Galaxy s6 dus, mooi toestel. Weinig bloat ware meer zeker op de Samsung Roms? Mijn vriendin had op haar s3 mini 6873 extra Samsung apps
Citaat van TamSz op 9 juli 2015, 18:31Ja maar we hebben met de kids natuurlijk ook wel met water gepspeeld hoor anders was het ook niet uit te houden.
Ja maar we hebben met de kids natuurlijk ook wel met water gepspeeld hoor anders was het ook niet uit te houden.
Citaat van Erwin. op 10 juli 2015, 20:50Ja klopt duken. De software is nu nice en clean. Echt een super toestel
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ja klopt duken. De software is nu nice en clean. Echt een super toestel
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk